قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

میزبانی ۱۳۰۰ خانه‌مسافر مجوزدار در مشهد از مسافران نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۷۳۶۳
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
میزبانی ۱۳۰۰ خانه‌مسافر مجوزدار در مشهد از مسافران نوروز ۱۴۰۳
مدیر اداره‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مشهد گفت: ۱۳۰۰ خانه‌مسافر دارای مجوز در مشهد میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز حسین امیرکلالی درباره وضعیت ساماندهی خانه‌های مسافر مشهد در آستانه نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: در حوزه ساماندهی خانه‌های مسافر، اقدامات خوبی در دو سال اخیر انجام شده که در ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. نخستین اقدام، شناسایی واحد‌های غیرمجاز بود که به کمک تیم‌های عملیاتی و همکاری با دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، شرکت‌های خدمات‌رسانی آب، برق و گاز انجام شد و توانستیم به عدد ۲۹۶۹ واحد خانه مسافر برسیم.

او ادامه داد: پس از شناسایی این خانه‌های مسافر، در جلساتی که در کارگروه ساماندهی به ریاست فرماندار مشهد داشتیم، مصوبات خوبی برای ساماندهی خانه‌ها داشتیم. علاوه بر اطلاع‌رسانی، برای صدور مجوز نیز تسهیلاتی ایجاد کردیم تا انگیزه‌ای برای این واحد‌های اقامتی برای گرفتن مجوز ایجاد شود.

امیرکلالی بیان کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی در تمام شهر‌ها و رسانه‌ها، سایتی برای ساماندهی پیش‌بینی شد. پس از یک مدت زمانی، متقاضیان مراجعه و از تسهیلات استفاده کردند. برخی از این واحد‌های اقامتی از آنجا که به‌صورت فصلی فعالیت دارند، شاید رغبتی برای ساماندهی نداشته و عمدتاً استجاری باشند. از همین رو، برخورد‌های نظارتی را برنامه‌ریزی کردیم.

وی گفت: برخورد نظارتی حقوقی نیز با این واحد‌ها در چند بخش صورت گرفت. در بخش نخست از شرکت‌های خدمات‌رسان تا قطع انشعاب این واحد‌ها پیش رفتیم و براساس قانون، لیست این واحد‌ها را در اختیار نیروی انتظامی و اماکن قرار دادیم. برخورد‌های جدی با این واحد‌ها شد و اکنون از ۲۹۶۹ واحد برای ۱۳۰۰ واحد مجوز و نرخ‌نامه صادر کرده‌ایم. بقیه واحد‌ها را که تمکین نکردند به مقامات قضایی و انتظامی معرفی کردیم.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد افزود: اکنون بخش بزرگی از خانه‌های مسافر در حال طی مراحل اداری برای گرفتن مجوز هستند و حدود ۴۰۰ واحد را نیز برای گرفتن مجوز به کمیته ماده ۱۰۰ فرستاده‌ایم، چون شهرداری در این قبیل موارد وظیفه دارد با واحد‌هایی که تغییر کاربری می‌دهند برخورد کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->