جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

جباری: پیش بینی دربی دشوار است

  • کد خبر: ۲۱۷۰۰۳
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
جباری: پیش بینی دربی دشوار است
جباری، کاپیتان سابق استقلال پیش بینی دربی را دشوار می‌داند. او تحلیل متفاوتی از این بازی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مجتبی جباری، بازیکن سابق استقلال پیش بینی دربی را مشکل می‌داند: «پیش بینی اینکه چه تیمی برنده است آسان نیست. شاید بتوان دو تیم را از لحاظ نفری با هم قیاس کرد و تحلیلی داشت، اما در نهایت بازهم نمی‌شود با قطعیت گفت که کدام تیم برنده این بازی می‌شود. هم استقلال ابزار بردن را در این بازی دارد و هم پرسپولیس. دو تیم وضعیت خوبی دارند. پرسپولیس چند هفته است که خوب بازی می‌کند و با مربیگری اوسمار جا افتاده و استقلال هم راه بردن را یاد گرفته و می‌تواند به خوبی امتیاز جمع کند.»

 جباری درباره نقاط مثبت دو تیم یاد آور شد: «استقلال در خط حمله بعد از سپاهان جایگاه دوم را به لحاظ گلزنی دارد، اما نباید از این موضوع مهم غافل شویم که پرسپولیس هم در هفته‌های اخیر به خوبی توانسته خودش را جمع و جور کند و در فاز گلزنی عملکرد موفقی داشته است. از لحاظ دفاعی هم دو تیم وضعیت خوبی دارند. درست است که در بازی اخیر پرسپولیس گل‌های بدی خورد، اما آنها هم شکل دفاعی مناسبی دارند. به اعتقاد من اگر در این بازی گل‌های کمی هم رد و بدل شود، اما باز هم بازی زیبایی از آب درخواهد آمد.»

از بازیکن سابق استقلال درباره تاثیر غیبت بازیکنان دو تیم در این بازی سوال کردیم که او در پاسخ به این جملات اشاره کرد: «همان طور که گفتم دربی غیرقابل پیش بینی است. حتی غیبت برخی نفرات نیز گا‌ها تعیین کننده نبوده و بازیکنان جانشین شگفت انگیز ظاهر شده است. الان در پرسپولیس شاهد غیبت محمد حسین کنعانی‌زادگان هستیم. شاید هم گولیسیانی به این بازی نرسد. اما در مقابل استقلال هم یامگا را ندارد که در بازی رفت موفق شد تک گل این تیم را به ثمر برساند و استقلال را نجات دهد. دو تیم غایبان بزرگی دراین بازی دارند و این طور نیست که کفته ترازو به سمت استقلال سنگین باشد. به هرحال غیبت یامگا هم اتفاق مهمی است.»

جباری درادامه صحبت‌های خود درباره اینکه آیا تیم برنده این بازی می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد، این توضیحات را داد: «فکر می‌کنم با وجود هیاهوی بسیاری که می‌شود دو تیم با احتیاط وارد این مسابقه خواهند شد. اما نتیجه هرچه باشد باز هم نمی‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم کدام تیم قهرمان می‌شود. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و امتیازات کمی در پیش نیست. عقلانی نیست که از الان درباره اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود، صحبت کنیم. اما چیزی که واضح است اینکه درحال حاضر لیگ برتر احتمالا دو مدعی خواهد داشت و تیم سپاهان برای بازگشت به کورس قهرمانی کار سختی در پیش دارد. البته تساوی دربی به سود سپاهان خواهد شد اگر در بازی خود به برتری برسد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->