سرخط خبرها

یامگا و کنعانی‌زاده؛ دو غایب بزرگ استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۳

  • کد خبر: ۲۱۶۲۳۹
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
یامگا و کنعانی‌زاده؛ دو غایب بزرگ استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۳
در دربی ۱۰۳ استقلال در غیاب کوین یامگا که زننده گل تساوی تیمش در بازی رفت و بود مقابل رقیب سنتی قرار می‌گیرد. پرسپولیس هم کنعانی‌زادگان را در اختیار ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جدال استقلال و پرسپولیس طبق برنامه قرار است چهارشنبه روی پرده نمایش برود. این بازی از اهمیت بسیاری برای دو تیم برخوردار است به این دلیل که سرخابی‌ها اکنون در بالای جدول رقابتی شانه به شانه و سخت را با هم دارند و اگر تیمی در این بازی به برتری برسد، شرایط را به سود خود تغییر خواهد داد.

استقلال با برتری مقابل پرسپولیس فاصله امتیازی خود را با رقیب سنتی به عدد ۶ خواهد رساند  پرسپولیس اگر بتواند استقلال را شکست دهد، هم امتیاز با آبی‌ها خواهد شد و آنگاه از شانس و اقبال بالایی برای قهرمانی بهره مند می‌شود.

اما دو تیم در شرایطی به دربی ۱۰۳ می‌رسند که دو غایب بزرگ دارند. یکی کوین یامگا که در دربی رفت موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و دیگری محمد حسین کنعانی‌زادگان که خودش روزگاری کوتاه بازیکن استقلال بود و همواره تقابل‌هایش با این تیم پر حاشیه بوده است.

این دو بازیکن بدون شک اگر در دربی حضور داشتند می‌توانستند منشاء تحولات بسیاری باشند  و حالا که نیستند احتمالا مربیان خود را به چالش خواهند انداخت.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->