قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

دستگیری قاتل فراری که با هویت جعلی زندگی می‌کرد

  • کد خبر: ۲۱۴۲۶۸
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
دستگیری قاتل فراری که با هویت جعلی زندگی می‌کرد
هویت جعلی هم نتوانست متهم به قتل فراری را از چنگال قانون در امان نگه دارد و سرانجام او پس از یکسال و نیم دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم جوان این پرونده بلافاصله پس از درگیری مرگباری که در آن شرکت داشت از محل حادثه در نهاوند فرار کرد، با این وجود سرانجام در تهران شناسایی و دستگیر شد.

این درگیری مرگبار دوم مرداد سال ۱۴۰۱ در منطقه چهارباغ، از توابع شهرستان نهاوند در استان همدان اتفاق افتاد. مقتول با پنج نفر از اقوام و دوستانش که همگی اهل یک روستا بودند، برای تفریح رفته بودند که درگیری مرگبار اتفاق افتاد.

یکی از همراهان مقتول در همان تحقیقات اولیه در مورد ماجرای منجر به قتل گفت: ما برای تفریح به چهار باغ رفته بودیم. در نزدیکی جایی که ما نشسته بودیم دو نفر دیگر هم بودند و مدام گیر می‌دادند و می‌گفتند چرا آن‌ها را چپ چپ می‌کنیم و چرا این طور رفتار می‌کنیم. دست آخر آن دو نفر رفتند و با ۱۰ نفر از دوستانشان برگشتند. بعد هم که درگیری شروع شد و در آن بین متوجه نشدیم چه کسی قتل را انجام داد، اما حدس می‌زنم یکی از همان دو نفری که اول با ما درگیر شدند، دوستم را کشته است.

به این ترتیب مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت. ابتدا ردی از او وجود نداشت تا اینکه مشخص متهم با هویت جعلی در تهران زندگی می‌کند و با اجاره کردن خانه‌ای مشغول به کار شده است. به این ترتیب متهم در نازی آباد تهران دستگیر شد و به انجام قتل در دعوا اعتراف کرد و گفت: زمان حادثه جوگیر شدم و ضربه مرگبار را زدم.

بنا به این گزارش متهم به زودی به شهر محل وقوع جرم منتقل می‌شود تا تحقیقات کامل از او در آنجا انجام شود.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->