دعوت از نیروگاه‌ها برای عرضه برق تولیدی در بورس راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودرو‌های برقی | شروع ثبت نام از فردا + لینک (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام حجت به طلافروشان | یک توصیه به مردم: طلای خود را از طلافروشی‌های متصل به سامانه بخرید زمان بعدی حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات و مشخصات شمش طلای استاندارد یکصدوشانزدهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد برگزار شد ریزش دلار به کانال ۵۷ هزار تومان | حباب سکه چقدر شد؟ + جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی فایل‌های اجاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات استاندار خراسان‌رضوی درباره تعیین میزان خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اعتبار ۸ هزار میلیارد تومانی بانک تعاون برای حمایت از تعاونی‌ها سهمیه سوخت کدام خودرو‌ها قطع می‌شود؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) صادرات به روسیه با ریال آف‌شور | رفع تعهد ارزی صادرکنندگان چگونه انجام می‌شود؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد اردی‌جهنم بورس| چرا شاخص بورس در اردیبهشت نزولی شد؟ سود بانکی در بازار سیاه وام‌ها چقدر است؟ از مالیات اجرت صورت‌حساب الکترونیکی چه می‌دانید؟ | مراقب باشید سرتان کلاه نرود امنیت شغلی، معیشت و تأمین‌اجتماعی؛ مهم‌ترین دغدغه‌های کارگران چرا دولت برای مالیات، تراکنش‌های مردم را کنترل می‌کند؟ خودروی اروپایی در راه ایران + مشخصات خودرو پیش‌بینی بورس (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آیا بورس ریزشی می‌شود؟ پیش‌بینی قیمت خودرو برای هفته آینده | دلالان بازار نقره‌داغ شدند! (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش بینی قیمت طلا و سکه (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) | کدام سیگنال نقش دلار را در بازار طلا کمرنگ کرد؟ توضیحاتی درباره وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت ابلاغیه جدید برای حل مشکل طلافروشان + عکس | این ۳ گروه ملزم به ثبت اطلاعات موجودی طلا هستند عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه
سرخط خبرها

بخشنامه جدید فروش محصولات ایران خودرو به صورت نقد و اقساط اعلام شد + لینک خرید (۲۹ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۲۴۵۹
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
بخشنامه جدید فروش محصولات ایران خودرو به صورت نقد و اقساط اعلام شد + لینک خرید (۲۹ بهمن ۱۴۰۲)
گروه خودروسازی ایران خودرو بخشنامه فروش نقد و اقساط خودرو سورن پلاس XU۷P و پژو ۲۰۷ دستی را به صورت پیش فروش در سامانه یکپارچه خرید خودرو اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این اطلاعیه برای آن دسته از متقاضیان عادی خودرو پارس XU۷P است که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت کرده و اسامی‌شان به عنوان بخش دوم اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و برای آن‌ها پیامک ارسال شده است.

این خودرو با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه یا پیش‌فروش در روش‌های نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و براساس قیمت روز زمان ثبت‌نام و همچنین به صورت اقساطی با مبالغ ودیعه اولیه و چک‌های اقساطی اعلام شده در جدول، تحویل داده می‌شود.

در این طرح در روش نقد و اقساط صرفا چک صیاد بنفش از متقاضی یا شخص ثالث دریافت می‌شود و وضعیت اعتباری سفید صادرکننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی به آدرس cbi.ir مورد نیاز است.

لازم به ذکر است در طرح پیش فروش خودرو براساس قیمت روز زمان تحویل است و در صورت انتخاب روش پیش‌فروش مبلغ پیش‌پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول در زمان ثبت نام دریافت می‌شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقدا دریافت خواهد شد.

بخشنامه جدید فروش محصولات ایران خودرو به صورت نقد و اقساط اعلام شد + لینک خرید (۲۹ بهمن ۱۴۰۲)

تاریخ شروع و مهلت ثبت‌نام

زمان شروع این طرح از امروز، یکشنبه ۲۹ بهمن ماه بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان برای ثبت‌نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir دارند.

مراحل واریز وجه متقاضی با شرایط نقد و اقساط

متقاضی با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و انتخاب خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام می‌کند.

متقاضی برای واریز مبلغ پیش‌پرداخت اولیه خودرو انتخابی، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و اقدام به واریز وجه ودیعه اولیه می‌کند.

متقاضی باید پس از مرحله واریز ودیعه نقدی و تخصیص ردیف قرارداد، نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت، رنگ خودرو و شرکت بیمه گر از طریق حساب کاربر در سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir یا میز خدمت مشتریان به آدرس customer.ikco.ir اقدام کند.

متقاضی با مراجعه به نمایندگی انتخابی، نسبت به انعقاد قرارداد فروش اقساطی، ارائه چک‌ها و تکمیل مدارک مربوطه اقدام می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->