توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال
سرخط خبرها

وحدت هنانوف به‌جای نبیل رفتنی می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۱۱۰۸۲
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
وحدت هنانوف به‌جای نبیل رفتنی می‌شود؟
باشگاه پرسپولیس برای خالی کردن لیست بازیکنان خارجی (و لژیونر) خود باید نام یک ستاره را از ترکیب تیمش کنار بگذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که در بازار نقل و انتقالات تابستانی با جذب اورونوف و عبدالکریم حسن عملا محدودیت لیست بازیکنان خارجی خودش را رد کرد، حالا برای شروع مسابقات باید نام یکی از این افراد را از لیست خارج کند. در حال حاضر حسین کنعانی و شهاب زاهدی که پیش از این لژیونر بودند دو سهمیه را به خودشان اختصاص داده‌اند و چهار سهمیه دیگر در اختیار وحدت هنانوف، نبیل باهویی، گیورگی گولسیانی، اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن قرار دارد که از این میان باید یک نفر با سرخ‌پوشان فسخ کند.

در این بین محتمل‌ترین گزینه نبیل باهویی بود که باتوجه به عملکردش در نیم فصل به‌عنوان اولین گزینه حذف در نظر گرفته شده بود، اما یک بند عجیب در قرارداد این بازیکن باعث شده تا فعلا مدیران تیم به فسخ قرارداد او فکر نکنند. براساس این بند درصورت فسخ یک طرفه از سوی باشگاه، پرسپولیسی‌ها باید بیشتر مبلغ قرارداد این بازیکن را پرداخت کنند که در شرایط موجود عملا چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

در سوی دیگر وحدت هنانوف که بازی‌های درخشانی را با تیم ملی تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا انجام داده بود پیشنهاد خوبی از کره جنوبی دریافت کرده و همین اتفاق باعث شده تا مدیران سرخ‌پوش به فکر ترانسفر این بازیکن باشند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدافع تاجیک حاضر است حتی مبلغی از قراردادش را به‌عنوان رضایتنامه پرداخت کند تا از این تیم جدا شود و به جایی برود که بیشتر فرصت بازی کردن داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->