مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد + فیلم تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود
سرخط خبرها

نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی پیشکسوتان در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۲۱۰۲۶۳
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی پیشکسوتان در مشهد برگزار شد
نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی پیشکسوتان با حضور هنرمندان، مسئولان و پیشکسوتان این عرصه در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز، دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه همدم افتتاح شد. در این مراسم، هنرمندان پیشکسوت آثار خود را آماده و به این نمایشگاه ارائه کردند. 
این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان برگزار شد.

جلیل سروری، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری و افتتاح جشنواره هنرهای تجسمی در خراسان رضوی اظهار کرد: هرساله هم‌زمان با جشنواره هنرهای تجسمی کشور، بخشی به عنوان تجسم هنر در مرکز استان‌ها با رویکرد نمایشگاهی برگزار می‌شود که امسال ما نمایشگاهی با عنوان هنرهای تجسمی استان داریم. 

وی افزود: از سال گذشته تاکنون، خراسان رضوی ابتکاری به خرج داده و تعداد نمایشگاه‌ها را افزایش داده است. 

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امسال ۲۰ شهر استان، در حال برگزاری نمایشگاه هستند که در مجموع ۲۷ نمایشگاه، از ۷ بهمن تا ۲۱ بهمن در سطح استان مشغول به فعالیت هستند. از مشهد، به عنوان مرکز استان تا روستای ایزی در سبزوار درگیر نمایشگاه هنرهای تجسمی هستند. 

سروری خاطرنشان کرد: تعداد نمایشگاه‌ها نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده که در کنار این نمایشگاه، رویدادهای هنری دیگری نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه آموزشی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند و دیدار با پیشکسوتان عرصه هنر از برنامه‌هایی است که در کنار این نمایشگاه انجام می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال برای اولین بار نمایشگاه آثار تجسمی پیشکسوتان در نگارخانه همدم برگزار شد که این رویداد بسیار منحصربه‌فرد است. 

سروری خاطرنشان کرد: امسال ما با هدف تخصصی کردن نمایشگاه‌ها پیش رفتیم.

وی افزود: نمایشگاه پیشکسوتان، با راهبری طالبی و هنرمندان پیشکسوت شکل گرفته است. 

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تعداد آثار قابل توجهی در این نمایشگاه وجود داشت که بسیار قابل تقدیر و ارزشمند است. 

سروری با بیان اینکه در ابتدای افتتاحیه این نمایشگاه، از هنرمندان پیشکسوتی که دیگر در میان ما نیستند تجلیل شد، اظهار کرد: موضوعاتی از قبیل مقاومت، دهه فجر، فرهنگ رضوی، ایران و گردشگری در این آثار مشاهده می‌شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: از همه مسئولان دعوت می‌کنم از این نمایشگاه خوب، پربار و ارزشمند بازدید به عمل بیاورند و از آثار این نمایشگاه که حاصل دسترنج و زحمت هنرمندان پیشکسوت است دیدن و حمایت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->