گتوزو در راه عربستان محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

مهاجم برزیلی جای نبیل را می‌گیرد؟

  • کد خبر: ۲۰۹۷۳۶
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
مهاجم برزیلی جای نبیل را می‌گیرد؟
باشگاه پرسپولیس در آستانه جذب مهاجم برزیلی جدیدی است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایجنت اوسمار به همراه برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که در دبی حضور دارند در حال نهایی کردن انتقال ویلن موتا مهاجم برزیل تیم بانکوک تایلند هستند.

بازیکنی که در لیگ تقریبا آماتور تایلند آمار خوبی داشته است، اما باید دید می‌تواند در فوتبال ایران جواب دهد یا نه. اما مسئله مهم این است که او جای کدام پرسپولیسی را خواهد گرفت. اگرچه نبیل باهویی گزینه اول برای خروج از لیست است، اما برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس که نقش اصلی را در انتقال این مهاجم سوئدی داشتند در تلاشند بازیکن دیگری از لیست خارج شود تا جا برای مهاجم برزیلی باز شود. به هر شکل این روز‌ها در پرسپولیس شاهد اتفاقات عجیب و غریب زیادی هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->