سرخط خبرها

بازیکن یک میلیون دلاری در لیست نکونام به خطیر!

  • کد خبر: ۲۰۹۳۲۹
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
بازیکن یک میلیون دلاری در لیست نکونام به خطیر!
یکی از دلایل بزرگی که باعث به وجود آمدن اختلاف شدید میان نکونام و خطیر شده وجود بازیکن یک میلیون دلاری در لیست نکونام است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از دلایلی که سبب بروز اختلاف‌های دوباره میان علی خطیر و جواد نکونام شده، درخواست برای جذب بازیکنی است که از لحاظ مالی بار سنگینی روی دوش باشگاه استقلال می‌گذاشت.

در جلسه‌ای که هفته پیش میان خطیر و نکونام برگزار شد، سرمربی استقلال به جذب بازیکنی تاکید کرد که مدیران استقلال بعد از انجام مذاکرات اولیه متوجه شدند دستمزد یک میلیون دلاری می‌خواهد.  


سرمربی استقلال، اما بی‌توجه به شرایط مالی باشگاه استقلال از مدیران این باشگاه خواسته بود تحت هر شرایطی بازیکن مورد نظرش را بگیرد که خطیر هم به نکونام اعلام می‌کند در شرایط فعلی قادر به جذب چنین بازیکنی نیست و باشگاه از لحاظ مالی با مشکل مواجه است.

این موضوع، اما سبب دلخوری نکونام می‌شود و سرمربی استقلال در صحبت‌های خصوصی با دستیارانش به ناتوانی باشگاه در جذب بازیکنان مورد نظرش اشاره می‌کند و گلایه‌های او به گوش خطیر هم می‌رسد.

اینکه نکونام در شرایط فعلی انتظار داشته باشگاه استقلال برای نیم فصل به بازیکن مورد نظرش یک میلیون دلار بدهد قطعا از لحاظ فنی از دیدگاه سرمربی استقلال قابل توجه بوده، اما از لحاظ مالی مدیران استقلال اعتقادی به جذب چنین بازیکنی نداشته‌اند و همین یکی از دلایل بروز اختلاف میان دو طرف شده است.

گفته می‌شود بازیکن مورد نظر استقلال در نهایت به یک تیم لیگ یکی در اسپانیا ملحق شده است.

برای شرکت در نظرسنجی مسابقه ایران و سوریه اینجا کلیک کنید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->