چهارشنبه (۲ خرداد ۱۴۰۳) سراسر کشور تعطیل است حضور رئیس‌جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور ایران پرچم کنسولگری‌های مستقر در مشهد به حالت نیمه افراشته درآمد جلسه شورای معاونین وزارت خارجه به ریاست باقری برگزار شد لغو برگزاری کلیه نمایشگاه‌های مراکز استانی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک دقیقه سکوت شورای امنیت سازمان ملل به احترام شهدای ایران دستور سردار باقری برای بررسی علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور زمان تشییع رئیس‌جمهور در تهران و شهرستان‌ها اعلام شد تعطیلی کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تبریز فردا سه شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) واکنش کرملین به انقضای اختیارات زلنسکی در اوکراین تمامی دروس حوزه‌های علمیه کشور در روز سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس قاضی‌زاه هاشمی: شهادت، پاداش خدمات آیت‌الله رئیسی بود با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: ۸۰۶ هزار خانوار در استان کالابرگ الکترونیک گرفتند

  • کد خبر: ۲۰۶۰۹۷
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
استاندار خراسان رضوی: ۸۰۶ هزار خانوار در استان کالابرگ الکترونیک گرفتند
استاندار خراسان رضوی گفت: با شروع طرح کالابرگ الکترونیک برای حمایت از دهک‌های پایین درآمدی تا امروز ۸۰۶ هزار خانوار در استان مشمول این طرح شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری اظهار کرد: با شروع طرح کالابرگ الکترونیک برای حمایت از دهک‌های پایین درآمدی تا امروز حدود ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان خرید با کالابرگ الکترونیکی توسط مردم در استان انجام شده و این روند رو به افزایش است.

وی افزود: در مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی، خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی می‌توانند از افزایش اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی بهره‌مند شوند و در صورتی که دهک‌های اول تا هفتم ۲۰۰ هزار تومان خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار یارانه‌ای به آن‌ها اضافه می‌شود.

نظری بیان کرد: استفاده از این طرح برای مشمولان کاملاً اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود برای خرید کالابرگ است که پس از خرید ۲۰۰ هزارتومانی امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای آن‌ها فراهم می‌شود.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: بیش از ۱۴ هزار صندوق فروشگاهی زنجیره‌ای و مغازه محلی در سطح استان شامل طرح فروش اقلام با کالابرگ هستند.

نظری عنوان کرد: یکی از اهداف این طرح جدا کردن تورم از سفره مردم است که گام به گام در طول این مدت در حال حرکت در این مسیر هستیم. از فروشگاه‌های سطح استان نیز به عنوان مراکز توزیع اقلام برای ثبت نام در این طرح دعوت می‌کنیم.

گفتنی است مردم با نصب اپلیکیشن «شما»، می‌توانند از جزئیات اعتبار کالابرگ خود و فروشگاه‌های مورد نظر اطلاع یابند. ۱۱ قلم کالای اساسی شامل لبنیات، گوشت، حبوبات و ... در کالابرگ ملی در نظر گرفته شده است. امکان خرید یک ماه زودتر برای خانوار‌های دهک ۸ و ۹ نیز وجود دارد، ولی مشمول افزایش مبلغ اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی نخواهند شد.

منبع: وزارت کشور

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->