سرخط خبرها

پرسپولیس و نبیل باهویی دوستانه جدا می‌شوند

  • کد خبر: ۲۰۴۴۲۲
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
پرسپولیس و نبیل باهویی دوستانه جدا می‌شوند
باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای جدایی نبیل باهویی با او توافق کند.

به گزارش شهرآرانیوز، نبیل باهویی چند هفته بعد از شروع فصل به پرسپولیس پیوست و مدتی طول کشید تا اولین بازی‌اش برای سرخ‌ها را انجام دهد.

باهویی خیلی سخت توانست اعتماد یحیی گل‌محمدی را جلب کند و در شرایطی که با مصدومیت به پرسپولیس آمد، در مجموع تنها سه بار مقابل صنعت نفت آبادان، هوادار تهران و شمس آذر قزوین بازیکن اصلی بود. او در مصاف با استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه نیز تنها بازی فیکس خود در لیگ قهرمانان آسیا را انجام داد.

این مهاجم سوئدی-مراکشی در مجموع طی رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ۱۰ بازی برای پرسپولیس انجام داد و در مجموع طی ۳۹۶ دقیقه بازی برای سرخ‌ها یک گل زد و یک پاس گل داد.

نبیل باهویی بدشانس بود که بعد از نمایش نسبتا امیدوارکننده مقابل استقلال خوزستان و شمس آذر، در زمان گرم کردن قبل از بازی با نساجی مصدوم شد و دو بازی آخر تیمش را از دست داد تا با مصدومیت راهی تعطیلات ژانویه شود.

البته گفته می‌شود مصدومیت این مهاجم چندان جدی نیست و او در حال حاضر در قطر بسر می‌برد و با شروع تمرینات پرسپولیس به تهران باز خواهد گشت.

در عین حال از باشگاه پرسپولیس اینطور خبر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند این مهاجم را کنار بگذارند و با او برای جدایی توافق کنند. نکته اینجاست که باهویی را یحیی گل‌محمدی نخواسته بود و باشگاه این مهاجم را در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی جذب کرد تا بدون مهاجم جایگزین نماند و همین مسئله باعث اختلاف یحیی با باشگاه شد، اما بعدتر گل‌محمدی با این مسئله کنار آمد و از باهویی استفاده هم کرد.

حالا که یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس نخواهد ماند، برای باشگاه ادامه همکاری با این مهاجم ظاهرا آسان‌تر هم خواهد بود، اما احتمال توافق برای جدایی با او نیز وجود دارد چرا که پرسپولیس برای نیم فصل دوم چهار یا پنج بازیکن جدید می‌خواهد و با وجود بیرون گذاشتن یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی از لیست بزرگسال حداقل باید دو جای دیگر در این فهرست خالی کند.

البته نزدیکان باهویی می‌گویند جوی که علیه این بازیکن راه افتاده درست نیست و همه چیز به روز‌های آینده و تعیین تکلیف سرمربی تیم پرسپولیس بستگی دارد و چنانچه باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم قصد ادامه همکاری با باهویی را نداشته باشند این مسئله به صورت شفاف مطرح خواهد شد و باهویی هم پیشنهاد‌های دیگرش را بررسی می‌کند تا برای جدایی توافق کند.

نبیل باهویی بازیکن فوق‌العاده خوش‌اخلاق و حرفه‌ای است که برای باشگاه پرسپولیس فوق‌العاده بی‌آزار به نظر می‌رسد. هر چند پرسپولیس و مدیریت فعلی باشگاه از توافق با مهاجمان خارجی تجربه خیلی خوبی هم ندارند. فصل قبل لئاندرو پریرا در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پییوست و در تابستان به صورت توافقی جدا شد تا رقم قرارداد فصل دومش را نخواهد، اما حالا که مطالبات او از داشته‌های پرسپولیس در فیفا پرداخت شده گفته می‌شود او رقم فصل بعدش را هم طلب کرده است که این مسئله را هنوز مدیران باشگاه پرسپولیس تائید نکرده‌اند.

مدیران باشگاه پرسپولیس و افراد نزدیک به نبیل باهویی تاکید می‌کنند مبلغ قرارداد این مهاجم با پرسپولیس کمتر از ۴۰۰ هزار دلار است، در حالی که بسیاری از رسانه‌ها بر اساس رقم سایت ترانسفرمارکت که مقابل نام او ۵۰۰ هزار دلار نوشته این بازیکن را یک مهاجم ۵۰۰ هزار دلاری برای پرسپولیس می‌دانند.

در صورت توافق برای جدایی پرسپولیس باید حداقل نیمی از این مبلغ را به باهویی پرداخت کند هر چند تا الان او حتما بخشی از این مبلغ را دریافت کرده است.

منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->