جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

تغییرات در مجمع باشگاه استقلال؛ خانی رفت، آقا محمدی آمد

  • کد خبر: ۲۰۴۳۹۳
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تغییرات در مجمع باشگاه استقلال؛ خانی رفت، آقا محمدی آمد
بعد از برگزاری مجمع باشگاه استقلال علیرضا خانی، منتقد علی خطیر برکنار شد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، مجمع عمومی عادی  باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، نماینده سازمان خصوصی سازی، نماینده فرابورس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در حضور جمعی از سهامداران برگزار شد.

نماینده سازمان خصوصی سازی، در ابتدای مجمع، پس از رای گیری و تعیین منشی و ناظران جلسه، تغییرات هیات مدیره استقلال را به اطلاع عموم رساند. مطابق این تغییرات، دکتر علی آقامحمدی به عنوان عضو جدید هیات مدیره جایگزین علیرضا خانی شد.  

همچنین مقرر شد، نفر پنجم هیات مدیره در جلسه بعدی مجمع معرفی شود.

در این جلسه، نماینده خصوصی سازی ضمن قدردانی از عملکرد مدیرعامل و هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال، گفت: از شخص مدیرعامل و هیات مدیره مستقر به خاطر نظم دهی امور باشگاه و همچنین درآمدزایی بسیار خوبی که انجام شده تشکر می‌کنم. انتقادها همیشه در نشست‌های نظارت و حسابرسی، مطرح می‌شود اما امروز جا دارد بگویم هیات مدیره فعلی نمره قبولی می‌گیرد. این هیات مدیره و مدیرعامل عملکرد خوبی در باشگاه استقلال داشته‌اند. 

در ادمه سهامداران خواسته‌های خود را در حضور اعضای هیات مدیره مطرح کردند و از آن‌ها خواستند حق پخش تلویزیونی را به صورت ویژه پیگیری کنند. همچنین دکتر فرشید سمیعی و دکتر مهدی حیدرزاده به پرسش‌های سهامداران پاسخ دادند و دکتر علی خطیر از حضور آن‌ها در جلسه مجمع تشکر کرد. دکتر مهدی افضلی رییس هیات مدیره هم ضمن آرزوی موفقیت برای علیرضا خانی عضو پیشین هیات مدیره، به دکتر علی آقامحمدی عضو جدید بابت ورود به هیات مدیره استقلال، خیرمقدم گفت

این جلسه برای اولین بار به صورت زنده و برخط، از طریق درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک سازمان بورس، برای سهامداران و مخاطبان پخش شد.

مهدی افضلی: من رئیس هیات مدیره ام

من فعلا رئیس هیئت مدیره هستم اما امیدوارم علی آقامحمدی قبول کند و ریاست استقلال با او باشد.

امیدوارم با علاقه، پشتکار و سابقه‌ای که آقامحمدی در این باشگاه دارد اتفاقات خوبی در استقلال بیفتد. قطعا هم این اتفاق خواهد افتاد. حضور او در هیات مدیره قطعا می‌تواند سرمنشا خیر و برکات برای استقلال باشد. ان‌شاالله با تغییرات صورت گرفته شاهد روزهای خوب برای استقلال و هوادارانش باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->