سرخط خبرها

کدام بازیکن با آمدن سیلوا از استقلال اخراج می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۰۴۲۵۷
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کدام بازیکن با آمدن سیلوا از استقلال اخراج می‌شود؟
با قطعی شدن حضور سیلوا، مدافع برزیلی در نیم فصل دوم یک بازیکن بزرگسال به طور قطع باید از استقلال کنار گذاشته شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سیلوا، مدافع برزیلی با استقلال به توافق رسیده است. سیلوا پیش‌تر بابت دریافت مطالبه ۸۵۰ هزار دلاری خود از باشگاه استقلال شکایت کرده بود، اما باشگاه استقلال اعلام کرده در توافقات جدید با این بازیکن قرار است طی یک سال آتی مطالباتش پرداخت شود. باشگاه استقلال ضمن تشکر از حسن نیست سیلوا اعلام کرده این بازیکن برای عقد قرارداد دوباره با این باشگاه، از خود حسن نیست فراوانی به خرج داده و با این باشگاه همکاری کرده است.

قرارداد جدید سیلوا با استقلال برای یک فصل و نیم منعقد شده و این بازیکن قرار است به زودی در تمرینات استقلال حاضر شود و دوباره در کنار دیگر بازیکنان این تیم به تمرین بپردازد. تمرینات استقلال در هفته جاری نیز تعطیل است و قرار شده به زودی زمان شروع تمرینات اعلام شود و سیلوا نیز موظف است که خود را در اولین روز تمرین به کادر فنی استقلال معرفی کند.


اما بازگشت سیلوا هر اندازه برای بالارفتن ضریب دفاعی استقلال مطلوب باشد، این سوال را به وجود آورده که چه کسی به جای این بازیکن از فهرست استقلال خارج خواهد شد؟!

ارسلان مطهری، پیمان بابایی و سعید مهری جدی‌ترین گزینه‌ها برای کنار گذاشته شدن از استقلال محسوب می‌شوند و باشگاه استقلال ناچار است یکی از میان این بازیکنان را در فهرست خروج قرار دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->