انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعرفه پزشکی تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۲۰۴۲۰۶
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
تعرفه پزشکی تغییر می‌کند؟
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تلاش می‌کنیم در مجلس و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه درباره تعرفه‌های درمان رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران و پنجمین کنگره بین المللی اینترنشنال درد که صبح امروز پنجشنبه ۱۴ دی در هتل هما برگزار شد، اظهار کرد: مقوله درد برای هیچکس به اندازه پزشکان جالب نیست؛ درد یکی از علائم حیاتی تلقی می‌شود، زیرا اگر دردی نباشد بسیاری از بیماری‌ها مشخص نمی‌شود.

وی افزود: درد جز لاینفک انسان‌هاست که باید فکر عاجلی برای درمان آنان شود و لازم است برای تامین تجهیزات مصرفی در تشخیص رشته درد تلاش شود تا بیماران و پزشکان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت با شورای عالی بیمه درباره تعرفه‌های درمان رایزنی و مشکلات را حل کنیم.

در ادامه این رویداد، محمد حسین دلشاد، دبیر اجرایی پنجمین کنگره اینترنشنال درد اظهار داشت: در کنگره امسال آخرین دستاورد‌های این رشته به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود؛ چراکه این رشته در کشور ایران روبه پیشرفت است و اکنون حدود ۵ دانشگاه افراد فوق تخصص این رشته را آموزش می‌دهند.

این فلوشیپ تخصصی کنترل درد گفت: سعی داریم در کنار برگزاری این کنگره کارگاه آموزشی برای آشنایی افراد با آخرین روش‌های بلوک‌های عصبی به وسیله سونوگرافی برگزار کنیم.

پنجمین کنگره بین‌المللی اینترنشنال درد و چهاردهمین کنگره انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران در روز‌های ۱۴ و ۱۵ دی ماه در سالن همایش‌های هتل هما برگزار می‌شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->