سرخط خبرها

لوکادیا جای نبیل باهویی می‌آید

  • کد خبر: ۲۰۲۸۸۶
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴
  • ۴
لوکادیا جای نبیل باهویی می‌آید
باشگاه پرسپولیس مهاجمانش را جابه‌جا خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس اقدامات اولیه را برای بازگرداندن یورگن لوکادیا انجام داده و منتظر پاسخ وکیل این مهاجم هلندی برای بازگشت او به ایران است. اگر این انتقال نهایی شود آن وقت نبیل باهویی مجبور به ترک پرسپولیس خواهد شد.

به دلیل اینکه باشگاه پرسپولیس مجبور است سقف قرارداد را رعایت کند و از آنجا که نبیل یکی از گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده و در قراردادش بند جدایی وجود دارد، او گزینه اول جدایی از جمع سرخپوشان در نیم‌فصل است. در بند جدایی نبیل آمده که اگر یحیی در نیم فصل از او رضایت نداشته باشد می‌تواند نامش را در لیست مازاد قرار دهد و سرمربی پرسپولیس هم قصد چنین کاری را دارد.

چه بسا حتی اگر انتقال لوکادیا هم نهایی نشود باز یحیی می‌خواهد مهاجم دیگری را جایگزین نبیل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
1
1
نبیل بازیکن فوق العاده با اخلاق و بی حاشیه و خوبیه ولی صد افسوس که از روز اول مورد غضب یحیی واقع شد و پیش ایشون شانس نیاورد.این بازیکن به پای لج و لجبازی یحیی و درویش سوخت.اگر از اول به همون اندازه که به شهاب بها داده شد به این هم بها داده میشد خیلی کمک تیم کرده بود.ولی حیف که فوتبال ما واقعا آماتور و غیر حرفه ایه و تنها چیزی که توش اهمیتی نداره اصول حرفه ای و موفقیت تیم و پیشرفت بازیکنه.
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
0
لوکادیا رو بیارید.عالی میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
1
قرار لیدر های باشگاه اون روزی که لوکا میخواهد بیاد حدود ۶۰۰ کیلو شیرینی بگیرن.از فرودگاه تا هتل قراره مراسم استقبال درست کنن .باشگاه هم اطلاعیه داده و خواهش کرده کسی دنبال اتوبوس بدو نکنه. برنامه ریزی کردن فقط درویش و دخترش حضور داشته باشن و یک فرش گرون قیمت بهش بدن تا دیگه خدایی شبانه نره. خدا رو شکر داره میاد ببینیم و همه منتظرش هستند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->