تعطیلی کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تبریز فردا سه شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) واکنش کرملین به انقضای اختیارات زلنسکی در اوکراین تمامی دروس حوزه‌های علمیه کشور در روز سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق
سرخط خبرها

شهادت خبرنگار «آناتولی» توسط اسرائیل در غزه + تصاویر

  • کد خبر: ۱۹۷۷۴۶
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
شهادت خبرنگار «آناتولی» توسط اسرائیل در غزه + تصاویر
ارتش رژیم اسرائیل که از آغاز جنگ در نوار غزه ۷۱ خبرنگار از رسانه‌های مختلف را به شهادت رسانده، شامگاه امروز (جمعه)، خبرنگار خبرگزاری «آناتولی» را نیز به شهادت رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، «منتصر الصواف» عکاس خبرگزاری ترکیه‌ای «آناتولی»، «مروان الصواف» برادر او و تعدادی از بستگان وی، شامگاه امروز (جمعه)، در حمله ارتش اسرائیل به نوار غزه به شهادت رسیدند.

«حسن اصمامه» پسر خاله‌ منتصر الصواف به خبرگزاری «آناتولی» گفت جنگنده‌های اسرائیلی خیابانی را در میدان «الشوا» در منطقه «الدرج» واقع در جنوب شهر غزه هدف قرار دادند که به دنبال آن، عکاس آناتولی و  برادر او مجروح شدند و تعدادی از بستگانش به شهادت رسیدند.

شهادت خبرنگار «آناتولی» توسط اسرائیل در غزه + تصاویر

به گفته اصمامه، منتصر الصواف پس از این حمله به مدت یک ساعت در حال خونریزی بود و هیچ یک از آمبولانس‌ها به دلیل حملات شدید ارتش اسرائیل قادر به نزدیکی به او نبودند. سرانجام، الصواف پس از یک ساعت به بیمارستان «المعمدانی» منتقل شد و پزشکان به علت کمبود امکانات پزشکی نتوانستند جان او را نجات دهند.

شهادت خبرنگار «آناتولی» توسط اسرائیل در غزه + تصاویر

«سردار قره قوز» رئیس هیأت مدیره خبرگزاری آناتولی در بیانیه‌ای شهادت منتصر الصواف را تسلیت گفت و اعلام کرد: «از ابتدای جنگ ۷۱ نفر از خبرنگاران همکار را در حملات دولت اسرائیل به غزه از دست داده بودیم و امروز نیز متاسفانه منتصر الصواف خبرنگار همکار با خبرگزاریمان در پی این حملات جان خود را از دست داد».

به دنبال این حمله، دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه رسما در بیانیه‌ا اعلام کرد تعداد خبرنگارانی که از ابتدای جنگ غزه به شهادت رسیده‌اند تا این لحظه به ۷۲ نفر افزایش یافته است.

ارتش اسرائیل، صبح امروز، به محض پایان آتش‌بس موقت شش‌روزه حملات خود به نوار غزه را از سر گرفت و مناطق مختلفی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه هدف حمله قرار داد.

وزارت بهداشت غزه در پی این حملات اعلام کرد از بعد از پایان آتش‌بس موقت ۱۰۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->