اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا
سرخط خبرها

اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» هنوز به مدارس مشهد ابلاغ نشده است

  • کد خبر: ۱۹۶۶۷۴
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» هنوز به مدارس مشهد ابلاغ نشده است
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» هنوز به مدارس استان و شهر مشهد در قالب دستورالعمل خاصی ابلاغ نشده است.

سید امیر شوشتری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: ممکن است مدارس به صورت سلیقه‌ای در حال اجرای این طرح باشند چراکه پیش از این طرح نیز اجرای برنامه‌های آموزشی بدون بهره‌گیری از کتاب و شیوه‌های نوین آموزشی در مدارس انجام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون برای اجرای طرح مذکور دستورالعمل سراسری داده نشده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: کم و کیف تعریف این طرح بسیار مهم است و بر این اعتقادیم که اگر تعریف و بهره‌برداری از این روز درست باشد، طرح بسیار خوبی است.

وی افزود: فراگیری‌های بسیار زیادی وجود دارد که نیاز به کتاب و کلاس برای ارائه آن‌ها نیست و در محیط آزاد و بدون کتاب امکان آموزش آن‌ها وجود دارد.

شوشتری با بیان اینکه ارائه این آموزش‌ها همیشه در بین برنامه‌ها وجود دارد، گفت: اجرای طرح «روز بدون کیف و کتاب» در اصل به معنای تجمیع فعالیت‌های مذکور در یک روز و نامگذاری آن روز در این شکل و شمایل است که تمامی برنامه‌های روایتگری، ورزشی و برنامه‌های دیگر در همان یک روز تجمیع می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی اجرای این برنامه را مثبت ارزیابی کرد و تأکید کرد: در صورت اجرای درست این طرح و برگزاری مؤثر این روز قطعاً آموزش‌ها برای دانش آموزان بسیار مفید است چراکه ۱۰۰درصد نیاز به تغییر در شیوه‌های تدریس و آموزش و نیز تنوع بخشیدن به انواع و اقسام آموزش‌ها داریم، زیرا آموزش را تنها به پای تخته رفتن معلم و دانش‌آموز نمی‌دانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: سازمان پژوهش و تدوین کتب درسی در وزارت آموزش‌وپرورش در تدوین شیوه‌های تدریس و ساعت‌بندی‌های درنظر گرفته شده طی یکسال آینده به نتیجه مفید برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->