جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

بازگشت نورافکن به استقلال؟ + عکس

  • کد خبر: ۱۹۵۲۲۱
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
  • ۷
بازگشت نورافکن به استقلال؟ + عکس
امید نورافکن با فالو کردن پیج استقلال چراغ سبز خود برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان را روشن کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال سپاهان برای تقویت تیم خود در نظر دارد سعید آقایی، مدافع تراکتور و سابق سرخپوشان را جذب کند. آقایی که در ابتدای فصل راهی تراکتور شد به دلیل عملکرد ضعیف در لیست خمس جایی نداشت و حالا سپاهان در نظر دارد این بازیکن را در نیم فصل جذب کند.

در سوی دیگر میلاد زکی‌پور که این فصل در ترکیب طلایی‌پوشان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و در ترکیب مورایس جا افتاده، شرایط نورافکن برای قرارگرفتن در پست تخصصی خود را سخت کرده است.

حالا سپاهان با جذب آقایی ترافیک بازیکنان این پست را هم زیاد خواهد کرد و به احتمال فراوان امید دیگر در این پست جایی در ترکیب مورایس نخواهد داشت، مگر اینکه مورایس از نورافکن در پست هافبک استفاده کند که سپاهانی‌ها در این پست هم با ترافیکی از بازیکنان مطرح مواجه هستند.

بازگشت نورافکن به استقلال؟ + عکس

با این تصمیم سپاهان برای جذب آقایی و همچنین فالو کردن پیج باشگاه استقلال توسط نورافکن به نظر می‌رسد که امید در رادار آبی پوشان قرار گرفته است.

آبی پوشان پایتخت نیز در این فصل در پست دفاع چپ از ابوالفضل جلالی بهره می‌برند که در نظر دارند با جذب یک مدافع شش‌دانگ بتوانند در کورس قهرمانی با رقبای خود رقابت کنند.

فالو کردن پیج باشگاه استقلال توسط نورافکن گمانه‌زنی‌ها را برای حضور مجددش در استقلال بیشتر کرده است. امید که علاقه زیادی برای بازگشت به استقلال دارد، باید منتظر ماند که آیا سپاهان این بازیکن را به رقیب مستقیم خود برای کسب عنوان قهرمانی واگذار خواهد کرد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
آرمین شکوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
1
بی غیرت کسی که اگه بعد از جام جهانی در استقلال می ماند استقلال با شفر قهرمان آسیا میشد بی غیرت دلقک نیازی به استقلال آمدن نیست میخوای بیای واسه سو استفاده چرا تا حالا یاد استقلال نبودی
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
4
1
بازیکنی که هیچ نشان از ادب و شعور نبرده در تیم بزرگ تاج تهران جایی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
3
2
استادِ شرّو وری خدایی دمت گرم..
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
2
3
سپاهان باید نورافکن را حفظ کند
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
2
2
نورافکن عشقه
محال است از سپاهان جدا شود
حسوداش این چرت وپرتا را در میارن

نه پرسیها خیلی با ادبن ؟?
طوفان طلایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
0
آقایی هیچ جایی توی سپاهان نداره داستان نبافید
سرخ کابوس آبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
0
مال بد بیخ ریش صاحبش اونقدر در سپاهان حاشیه درست کرد که اورا به تیم حاشیه ها پس دادند با ۲ گونی برنج فرد اعلا مجانی خخخخخ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->