سرخط خبرها

کاهش قرارداد حردانی با استقلال

  • کد خبر: ۱۹۴۹۰۵
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کاهش قرارداد حردانی با استقلال
صالح حردانی هم به جمع بازیکنانی پیوست که قرارداد خود را برای کمک به استقلال کاهش داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بحث کاهش قرارداد‌ها در استقلال تبدیل به یک راهکار برای عدم عبور از سقف بودجه و البته کمک به ثبت قرارداد بیرون مانده‌ها شده است.

بازیکنان و اعضای کادرفنی آبی‌ها با قبول کاهش رقم قرارداد‌های خود باعث شدند تا قرارداد گوستاوو بلانکو بازیکن خارجی جدید استقلال ثبت شود و این بازیکن آرژانتینی هم توانست به خوبی جواب اعتماد نکونام را بدهد و کار خود را با گلزنی برابر تراکتور آغاز کرد.

در همین راستا دیروز، خبری منتشر شد که استقلالی‌ها به دنبال ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب به عنوان مربی استقلال هستند و به همین جهت آرش رضاوند هم قرارداد خود را کم کرده است. ظاهرا این اتفاق حالا برای صالح حردانی هم افتاده است.

صالح حردانی مدافع کوتاه قامت آبی‌ها هم با قبول تخفیف یک میلیارد تومانی از قراردادش به مدیریت این تیم کمک کرده است. البته همچنان استقلال نمی‌تواند قرارداد مهدی هاشمی نسب را ثبت کند و نیازمند همکاری بیشتری از طرف اعضای تیم است.

علی خطیر و همکارانش سخت به دنبال ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب، یوسو مربی بدنساز هستند تا این دو مربی را روی نیمکت خود داشته باشند و باید دید پس از تخفیف چند بازیکن، موج جدید تخفیف‌دهی بازیکنان استقلال که با آرش رضاوند آغاز شده و به صالح حردانی رسیده، باعث خواهد شد دستیاران نکونام در اصفهان روی نیمکت بنشینند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->