بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

تصمیم اپل برای تحول در سیری با استفاده از هوش مصنوعی

  • کد خبر: ۱۹۴۵۲۹
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
تصمیم اپل برای تحول در سیری با استفاده از هوش مصنوعی
اپل ظاهراً می‌خواهد قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را به سیری اضافه کند تا بهتر با دستیار هوشمند شرکت‌هایی مانند گوگل و آمازون رقابت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، اپل هم می‌خواهد مانند سایر غول‌های دنیای فناوری هوش مصنوعی را به محصولات مختلف خود بیاورد. در همین راستا یکی از منابع دنیای فناوری مدعی شده که اپل روی نسخه ارتقایافته دستیار هوشمند سیری با قابلیت‌های هوش مصنوعی کار می‌کند که سال آینده میلادی در رویداد WWDC ۲۰۲۴ معرفی می‌شود.

طبق پست یکی از منابع دنیای فناوری به نام Tech_Reve در شبکه اجتماعی ایکس، اپل درحال به‌روزرسانی Siri با یک مدل زبانی بزرگ (LLM) است. اپل دستیار هوشمند خود را با یک LLM اختصاصی و نه LLM شرکت‌های دیگر مانند Llama ۲ شرکت متا، به‌روزرسانی می‌کند.

به گفته Tech_Reve، اپل درحال‌حاضر مشغول به‌روزرسانی سیری با یک مدل زبانی بزرگ است: «اپل هم‌اکنون برای متحول‌کردن سیری درحال استفاده از LLM است تا درنهایت سیری یک دستیار مجازی فوق‌العاده شود. اپل می‌خواهد سیری را به‌گونه‌ای توسعه دهد که قدرتمندترین اپلیکیشن هوش مصنوعی‌اش شود. اپل فعالانه درحال انجام چنین کاری است و انتظار می‌رود اولین محصول آن در WWDC ۲۰۲۴ معرفی شود. سیری جدید به‌صورت استاندارد روی آیفون ۱۶ و نسل‌های بعدی استفاده خواهد شد.»

با توجه به اینکه گفته می‌شود اپل می‌خواهد قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را به iOS ۱۸ اضافه کند و بلومبرگ در گزارشی گفته بود که iOS ۱۸ احتمالاً یک سیستم‌عامل انقلابی خواهد بود، به‌روزرسانی سیری با هوش مصنوعی منطقی به نظر می‌رسد.

در صورتی‌ که سیری با هوش مصنوعی به‌روز شود، دستیار هوشمند اپل بهتر با گوگل اسیستنت مجهز به بارد و دستیار هوشمند آمازون رقابت خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->