جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر قزوین

  • کد خبر: ۱۹۲۰۳۷
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
  • ۱
ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر قزوین
به جز محمد‌حسین مرادمند که از بازی مقابل شمس آذر قزوین محروم است و به جایش ایمان سلیمی بازی خواهد، تغییری نسبت به بازی قبل در ترکیب استقلال رخ نخواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال با کدام ترکیب مقابل شمس آذر قرار می‌گیرد؟ برای گمانه‌زنی ترکیب استقلال باید به بازی قبل این تیم مقابل آلومینیوم اراک رجوع کرد. جایی که استقلال موفق شد با تک گل آرمان رمضانی حریف را شکست دهد. در آن بازی عملکرد مدافعان استقلال مطلوب بود و به جز صحنه‌ای که منجر به اخراج مرادمند شد، در باقی دقایق مشکل آن چنانی پیش نیامد و مدافعان و دروازه‌بان استقلال موفق شدند یک روز بدون گل خورده دیگر را نیز به کارنامه خود اضافه کنند.


با این حال کارت قرمزی که مرادمند دریافت کرد منجر به تغییراتی در خط دفاع خواهد شد و سرمربی استقلال به احتمال زیاد از ایمان سلیمی استفاده خواهد کرد. مدافعی که در بازی با هوادار یک گل به خودی به تیمش زد اما همچنان مورد اعتماد سرمربی استقلال است. در دیگر پست‌ها بعید است که تغییر آن‌چنانی نسبت به بازی با آلومینیوم اراک در ترکیب استقلال شاهد باشیم و به احتمال بسیار زیاد به جز غیبت مرادمند نسبت به بازی قبل، شاهد حضور تکراری دیگر بازیکنان در ترکیب اصلی استقلال مقابل مس آذر قزوین خواهیم بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با شمس آذر قزوین:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری، کوین یانگا، مهدی مهدی‌پور، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
در جملات پایانی به جای تیم شمس آذر نوشته اید مس آذر . لطفا اصلاح بفرمایید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->