گردهمایی دست اندرکاران همایش جهانی شیرخوارگان در حرم رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیاست‌ورزی در پس پرده آکادمیا گردهمایی رؤسای ستاد‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، در مشهد برگزار شد + فیلم توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده مشهد | اختصاص ۱۰۰ واحد رایگان در زائرشهر رضوی نقاره حاجت‌ها یادی از آیت ا... محمدتقی بهجت| رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند حق همسایگی امام مهربان زندگی باشکوه با مهندسی معرفتی امام رضا (ع) خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد یادی از مرحوم آیت ا... سید عبدا... فاطمی، خطیب مخلص تبریزی| آیینه دلان از تو صفا می‌گیرند
سرخط خبرها

افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده عکس و گرافیک جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) در مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۹۱۰۱
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده عکس و گرافیک جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) در مشهد + فیلم
نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا(ع) با عنوان «شمس» امروز، ۲۴ مهر، در نگارخانه رضوان گشایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه «شمس» مشتمل بر آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع)، صبح امروز در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح شد.

سرپرست معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی که در این مراسم حضور داشت، عکس و گرافیک را دارای زبانی  مشترک برای همه مردم جهان دانست و گفت: تصویر، خود یک رسانه است که برای همه مردم قابل فهم است.

افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده عکس و گرافیک جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) در مشهد

حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی فقیه اسفندیاری» تاکید کرد: ما نباید نسبت به استفاده از این زبان مهم بشری غفلت کنیم و از این رهگذر، ضمن شناساندن فرهنگ اصیل ایرانی و معارف اهل‌بیت (ع) راه های نوینی برای احیاء امر اهل‌بیت (ع) بیابیم.

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز درباره برگزاری این رویداد گفت: اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) پنجشنبه هفته جاری در مرکز همایش های آستان قدس رضوی برگزار می شود و برگزیده های آن معرفی می شوند.

وحدت عماد افزود: از جمله حرکت های جانبی که برای این برنامه در نظر گرفته شده، نمایشگاه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک جشنواره بوده است که تا عصر چهارشنبه نیز در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

در این نمایشگاه، ۳۰ اثر شامل ۱۵ عکس و ۱۵ پوستر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با نمایش مجموعه آثار برگزیده بخش عکس و گرافیک سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع)، دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ در ساعت ۱۰ صبح در محل نگارخانه رضوان افتتاح می‌شود و به مدت سه روز برپا خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش‌های مختلف رسانه‌ای با مشارکت گسترده اهالی رسانه برگزار شد و منتخبان این دوره از جشنواره در مراسم اختتامیه آن که روز ۲۷مهرماه در محل نمایشگاه دائمی آستان قدس برگزار می‌شود، معرفی و تجلیل خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->