تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد
سرخط خبرها

زلزله نسبتا شدید و طولانی مشهد را لرزاند+ جزئیات (۲۳ مهرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۸۸۵۵
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
  • ۳
زلزله نسبتا شدید و طولانی مشهد را لرزاند+ جزئیات (۲۳ مهرماه ۱۴۰۲)
صبح امروز زمین‌لرزه‌ای نسبتاً شدید و طولانی مشهد را لرزاند.

به گزارش شهرآرانیوز، زلزله نسبتاً شدیدی ساعت۷:۰۵ صبح امروز (یکشنبه ۲۳مهرماه ۱۴۰۲) شهر مشهد را لرزاند.
این زلزله که با چند پس‌لرزه همراه بود، یک بار دیگر باعث ترس شهروندان شد. زمان این زمین‌لرزه نزدیک به ۱۳ثانیه بود که ترس بیشتری را نسبت به دفعات قبلی ایجاد کرد.
شدت این زمین‌لرزه ۶.۴ریشتر در عمق ۱۰کیلومتری زمین بود و مرکز آن منطقه کاریز نو قریه درویش علی خان در شهر هرات افغانستان بوده است.

به نظر می‌رسد این زلزله شدید‌ترین زمین‌لرزه در هفته اخیر در هرات بوده است. همچنین این زمین‌لرزه باعث قطع شدن برق شهر هرات شد.

این زمین‌لرزه در شهر‌های مشهد، تربت جام و تایباد نیز احساس شد.

آخرین جزئیات از زلزله در مشهد| هیچ خسارتی گزارش نشده است

محسن داوری، فرماندار مشهد درخصوص آخرین جزئیات از زلزله در مشهد گفت: دقایقی پیش در ساعت۷:۰۵دقیقه زلزله‌ای به بزرگی ۶/۴ریشتر شهرستان زنده‌جان استان هرات را لرزاند.
وی افزود: این زمین‌لرزه در عمق ۱۰کیلومتری زمین رخ داده است. زلزله در مشهد هم احساس شد.
به گفته وی، تیم‌های ارزیاب بحران برای بررسی بیشتر این موضوع به مرز‌ها اعزام شدند و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مشهد تشکیل شد.
تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

مدارس تایباد و تربت جام در نوبت صبح تعطیل شد

مدارس شهرستان تایباد در شیفت صبح امروز ۲۳مهرماه تعطیل شد و به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

جمشیدی، فرماندار تربت جام در این‌باره گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و همچنین برای کاهش اضطراب دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی، مدارس نوبت صبح تمامی مقاطع شهرستان غیرحضوری است.

زلزله نسبتا شدید و طولانی مشهد را لرزاند+ جزئیات (۲۳ مهرماه ۱۴۰۲)

زلزله شدید مشهد را لرزاند+ جزئیات (۲۳ مهرماه ۱۴۰۲)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Lithuania
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
1
0
مرسی بابت سرعت عمل تون. سی دقیقه گذشته و تازه خودتون هم لرزه رو حس کردین بعد حالا خبرش رو گذاشتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
1
0
دروغگويي مسئولين و قدرتمندان استان، دامن مردم مشهد را گرفته
قاسم، مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
بنام آنکه هر چه هست از اوست ،
با هم مهربان باشیم ، دروغ نگوئیم، خیانت نکنم ربا نگیریم ،خدا نخواسته چشم به زن و دختر مردم نداره باشیم اللخصوص زن شوهر دار ، مواظب قشر ضعیف و ایتام باشیم و خلاصه ریشه نفاق و کینه را بکنیم رحم کن تا آفریدگار به تو رحم کند این زلزله ها همه نشانه بد رفتاری انسانها با هم و با موجودات و طبیعت است .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->