جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

راه حل باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو

  • کد خبر: ۱۸۸۳۵۱
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷
راه حل باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو
ممکن است باشگاه استقلال به دلیل رعیات سقف قرارداد، دستمزد گوستاوو بلانکو را برای دو فصل کاری در استقلال به سازمان لیگ ارائه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال هنوز قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی تازه به خدمت گرفته خود را ثبت نکرده است و برای ثبت قرارداد این بازیکن باید دنبال راه حل باشد.

یکی از راه‌هایی که به باشگاه استقلال پیشنهاد شده این است که قرارداد بلانکو را برای بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل همین عدد ۷ میلیارد ثبت کند (عدد که روز گذشته از سوی باشگاه استقلال اعلام شد تا این باشگاه به مرز سقف قرارداد برسد)، اما در قرارداد فصل بعد این بازیکن دستمزد بیشتری در نظر بگیرند و باشگاه به محض پایان فصل بتواند باقی دستمزد را که در قرارداد فصل بعد گنجانده شده پرداخت کند تا نیاز این بازیکن به لحاظ مالی تامین شود

برخی باشگاه‌ها نیز از همین روش برای ثبت تعدادی قرارداد‌ها استفاده کرده‌اند و بخشی از قرارداد فصل جاری را در قرارداد فصل بعد لحاظ کرده‌اند تا با جلوگیری فدراسیون فوتبال دراین خصوص مواجه نشوند.


باشگاه استقلال هم اگر موانع قانونی سد این راه وجود نداشته باشد می‌تواند برای این مورد به خصوص از همین حربه استفاده کند تا شاید قرارداد گوستاوو بلانکو نیز به ثبت برسد، اما مسئله‌ای که در مواجهه با این بازیکن آرژانتینی وجود دارد این است که مدیربرنامه‌اش چنین ترفندی را برای ورود به لیست استقلال بپذیرد، چون اگر مسئله حقوقی میان دو طرف به وجود بیاید ممکن است مشکلاتی برای بلانکو و مدیربرنامه‌اش ایجاد شود.

به هرحال اگر تحت هرشرایطی باشگاه استقلال قادر به ثبت قرارداد بلانکو با این روش (یعنی قرارداد دو ساله با این تفاوت که دستمزد فصل بعد کمبود دستمزد این فصل را جبران کند) نباشد باید سراغ همان راه نخست برود، چون رایزنی‌های باشگاه استقلال برای افزایش سقف بودجه هیچ ثمری نداشته و مدیران باشگاه نتوانسته‌اند تاکنون مجوزی برای هزینه کرد بیشتر از فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بگیرند.

راه حل اول هم این است که بازیکنان با کاهش قرارداد خود موافقت کنند تا رقم مانده تا رسیدن به سقف قرارداد بیشتر از ۷ میلیارد اعلام شده شود. باشگاه استقلال دست کم برای رسیدن به این هدف باید ۱۰ میلیارد از قرارداد دیگر بازیکنان کاهش دهد تا دستمزد دلخواه گوستاوو بلانکو برای فصل جاری تامین شود.

با این حال به نظر می‌رسد راه حل اول بهتر باشد. یعنی اینکه باشگاه استقلال دستمزد بلانکو را برای فصل جاری ۷ میلیارد اعلام کند تا از سقف قرارداد نگذرد، اما قرارداد فصل آینده این بازیکن را به عدد دلخواه مهاجم آرژانتینی برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->