ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته
سرخط خبرها

فعالیت ۹ هزار «پلیس‌یار» در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۸۳۴۵
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
فعالیت ۹ هزار «پلیس‌یار» در خراسان رضوی
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ۹ هزار «پلیس‌یار» در این استان فعالیت می‌کنند که بیانگر ورود خوب بخش خصوصی به موضوع تأمین امنیت است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد دولخانی روز چهارشنبه در هشتمین همایش تجلیل از پلیس یاران نمونه خراسان رضوی افزود: دستگاه قضا نیز از ماموریت پلیس‌یاران پشتیبانی می‌کند.

وی اضافه کرد: مردم باید بیشتر با خدمات پلیس‌یاران آشنا شوند، ارزش کار پلیس‌یاران باید بازتعریف شود که این مهم مورد توجه است و از هر پیشنهادی برای توسعه مأموریت پلیس‌یاران استقبال می‌شود.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: تلاش می‌شود اتفاقات خوبی در حوزه موسسات حفاظتی و مراقبتی ایجاد شود و با تمام توان از ورود جوانان علاقمند در امر حفاظت حمایت می‌کنیم.

دولخانی افزود: امروز عزم همه مسوولان در داخل مجموعه نیروی انتظامی و خارج از آن توسعه فعالیت بخش خصوصی در موضوع امنیت با تمام مولفه‌های آن است.

معاون صیانت و پیشگیری حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: امروز هر مسوولیتی که بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده، رضایت مردمی را در پی داشته است، البته تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

سرهنگ محمد گلرنگ افزود: برای امنیت موجود در کشور بهای سنگینی پرداخت شده است، سال گذشته جمعی از کارکنان فراجا به شهادت رسیدند و خانه‌هایی از خانواده فراجا بی‌سرپرست شدند تا محیط خانه مردم امن باشد.

در این همایش که در آخرین روز هفته فراجا در مشهد برگزار شد، از پلیس‌یاران نمونه، موسسات حفاظتی مراقبتی و تعدادی از کلانتری‌ها و سرکلانتری‌ها قدردانی شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->