جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

استقلال با ۳۳۰ میلیارد تومان سقف بودجه را رعایت کرد

  • کد خبر: ۱۸۸۱۴۳
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
استقلال با ۳۳۰ میلیارد تومان سقف بودجه را رعایت کرد
باشگاه استقلال موفق شد در نقل و انتقالات این فصل سقف بودجه را رعایت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، طبق مجوزی که فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال داد، آبی‌ها در فصل جاری می‌توانند ۳۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت دستمزد به بازیکنان و اعضای کادر فنی خود هزینه کنند.  

باشگاه استقلال نیز همین رقم را تایید و در دستور کار مالی خود قرار داد. طبق اسنادی که از باشگاه استقلال بیرون آمده تا الان ۳۲۳ میلیارد تومان هزینه شده و باشگاه استقلال ۷ میلیارد تومان دیگر مجوز خرید دارد.  


با توجه به اینکه جذب گوستاوو رقم بیشتری نیاز دارد احتمالا باشگاه استقلال در تلاش خواهد بود قرارداد برخی بازیکنان را کاهش دهد تا بتواند قرارداد بلانکو را هم ثبت کند. با این حال باشگاه استقلال از این بعد یکی از منضبط‌ترین باشگاه‌های لیگ برتری بوده و توانسته سقف اعلام شده را رعایت کند.  

البته باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف مالیاتی و همچنین باشگاه سپاهان به دلیل پرداخت بیش از حد سقف تعیین شده با کسر امتیاز مواجه شده‌اند که این خود بیانگر انضباط مالی در باشگاه استقلال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->