ویدیو کشتی حسن یزدانی در فینال رقابت‌های مجارستان| قهرمانی به راحتی آب خوردن! پائز از هدایت تیم ملی والیبال ایران برکنار شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) ورودیک سرمربی و یک فعال رسانه‌ای جدید به پرونده فساد بگذارید جوان‌ها در تیم ملی آزمایش شوند طارمی تهدیدی بزرگ برای سردار صعود قاطع حسن یزدانی به فینال تورنمنت مجارستان + فیلم جلالی موثرترین بازیکن لیگ| ۱۳ تاثیرمستقیم روی گل‌های آبی الزام جدید AFC؛ باشگاه‌های لیگ‌برتری باید تیم بانوان داشته باشند چرا مالکان استقلال درباره ماندن نکونام بیانیه رسمی نمی‌دهند؟ ۷ بازی، ۷ شکست برای والیبال ایران | پائز، ترک عادت نکرد + نگاه آماری به بازی ایران و بلغارستان پائز: نقطه‌ضعف بازیکنان تیم ملی، شخصیت آن‌هاست پخش زنده بازی ایران و بلغارستان در لیگ ملت‌های والیبال (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شوک هلدینگ خلیج فارس به نکونام| مذاکره با فرهاد مجیدی آغاز شد! ویدئو گل اورونوف برای تیم ملی ازبکستان در برابر ترکمنستان ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد قاطع و ساده محرومیت بلندمدت مهرداد محمدی | جریمه ۲ میلیاردی برای حسین بادامکی وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود
سرخط خبرها

خطیر گران‌ترین بازیکن فصل پیش استقلال کنار گذاشت

  • کد خبر: ۱۸۷۳۸۳
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
خطیر گران‌ترین بازیکن فصل پیش استقلال کنار گذاشت
عارف غلامی که فصل پیش ۲۵ میلیارد از استقلال دستمزد دریافت کرده بود به طور رسمی از این تیم کنار گذاشته شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بر اساس آماری که منتشر شد، عارف غلامی فصل پیش با دریافتی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان گران‌ترین بازیکن استقلال بود. غلامی این دستمزد را به دلیل قهرمانی یک فصل قبل‌تر استقلال (فصل بیست و یکم) از استقلال گرفته بود.

فصل پیش، اما غلامی عملکرد بسیار ضعیفی در استقلال داشت و با حضور نکونام نیز در میان بازیکن درجه یک لیست او قرار نگرفت و باشگاه استقلال نیز دستمزد بسیار کمتری نسبت به فصل قبل به این بازیکن پیشنهاد داد.


غلامی که در طول دوران نقل وانتقالات بار‌ها سعی کرد با پیش کشیدن پیشنهاد‌های خارجی باشگاه استقلال را برای تمدید قراردادش تحریک کند، درنهایت موفق به انجام این کار نشد تا از لیست استقلال کنار گذاشته شود.

آخرین امید‌های غلامی برای بازگشت به استقلال تمدید نشدن قرارداد امید حامدی‌فر بود، اما نمایش مطلوب این بازیکن جوان و آینده‌دار در بازی‌های آسیایی سبب بازگشت دوباره‌اش به فهرست استقلال شد تا عملا با بازگشت حامدی‌فر دیگر اثری از عارف غلامی در فهرست استقلال باقی نماند واین بازیکن کنار گذاشته شود.

به این ترتیب استقلال دیگر با غلامی همکاری نخواهد کرد واز دیگر تیم‌های نیز پیشنهادی به این بازیکن نرسیده و به احتمال بسیار زیاد او در فصل جاری باید دوران دوری از میادین فوتبال را تجربه کند.

بدون شک ایستادگی باشگاه استقلال در مقابل خواسته‌های مالی این بازیکن که فصل قبل عملکرد نامناسبی داشت از جمله اقدامات ماندگار علی خطیر است که اجازه نداد بودجه این باشگاه صرف بازیکنی شود که نمونه‌های بسیار بهتر از آن با دستمزد پایین‌تر در لیگ برتر به وفور یافت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->