جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

کاهش قرارداد مهری از ۱۳ میلیارد به ۱۶۰ میلیون!

  • کد خبر: ۱۸۷۱۳۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
کاهش قرارداد مهری از ۱۳ میلیارد به ۱۶۰ میلیون!
دستمزد سعید مهری برای فصل جدید از ۱۳ میلیارد تومان به ۱۶۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قرارداد سعید مهری در فصل جاری کاهش عجیبی داشته است.  

مهری فصل گذشته با لحاظ پاداش‌ها چیزی بیش از ۱۳ میلیارد تومان از استقلال دستمزد دریافت کرده است، اما دراین فصل برای او مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده تا مجموع مبالغی که  در دو فصل کاری از استقلال دریافت می‌کند به طور میانگین برای هر فصل به عددی نزدیک به ۶ ونیم میلیارد تومان برسد که پرداخت همین مبلغ نیز از نگاه سعید مهری عدد قابل توجهی نیست.


البته باشگاه سپاهان اعتراضی نسبت میزان قرارداد مهری هم داشته و مدعی شده باشگاه استقلال پول بیشتری به این بازیکن پرداخت کرده است، اما اختلاف آشکار مهری با باشگاه استقلال و بازی نکردن برای این تیم کاملا گویای وضعیت مهری و عمق ناراحتی او از این کاهش چشمگیر است.

اینکه سعید مهری چه طور با این کاهش چشمگیر قرارداد کنار آمده مشخص نیست، اما بازیکن استقلال تا کنون برای این تیم به میدان نرفته که عدم حضورش در ترکیب استقلال می‌تواند ناشی از همین ناراحتی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->