بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد؟ پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

محکومیت استقلال به خاطر سیلوا برزیلی

  • کد خبر: ۱۸۶۵۰۱
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
محکومیت استقلال به خاطر سیلوا برزیلی
با شکایت رافائل سیلوا، حالا یک پرونده انضباطی دیگر برای باشگاه استقلال در فیفا باز شده و آبی‌ها به پرداخت رقم سنگین ۸۰۰ هزار دلار به این مدافع برزیلی محکوم شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رافائل سیلوا در پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم و به عنوان سهمیه بازیکن آزاد از الفیصلی عربستان به استقلال پیوست تا بتواند جای خالی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند که راهی خدمت سربازی شده بودند را پر کند. این بازیکن در ترکیب تیم فرهاد مجیدی عملکرد خوبی داشت و به همراه دانشگر و غلامی، توانستند رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را به ثبت برسانند و آبی‌ها نیز بدون شکست قهرمان شدند.

از آنجایی که قرارداد سیلوا در پایان فصل به اتمام رسید، مدیریت وقت استقلال در زمان مصطفی آجورلو قرارداد ۲ ساله‌ای را با این بازیکن به امضا رساند که طی آن، او برای هر فصل مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دریافت می‌کرد. سیلوا در لیگ بیست و دوم نتوانست درخشش فصل قبلش را تکرار کند و به همین دلیل با آمدن جواد نکونام، او تمایلی به حفظ این بازیکن نداشت.

سیلوا نیز که مبلغ ۳۰۰ هزار دلار از فصل قبل را طلب داشت، پس از ارسال چند نوتیس هشدار، نهایتا ایران و استقلال را ترک کرد و به کشورش بازگشت. او با طرح شکایتی از باشگاه، خواستار دریافت مطالباتش از لیگ بیست و دوم شد. علاوه بر این، سیلوا اعلام کرد که ۵۰۰ هزار دلار مبلغ قراردادش از فصل کنونی را نیز از آبی‌ها می‌خواهد تا رقم درخواستی او به عدد ۸۰۰ هزار دلار برسد.

در واقع اگر سیلوا در این فصل راهی تیم دیگری می‌شد، نیازی نبود که استقلال مبلغ ۵۰۰ هزار دلار از قرارداد سال دوم این بازیکن را بپردازد، اما از آنجایی که هیچ باشگاهی آفری به اندازه رقم قرارداد سیلوا با آبی‌ها را به این بازیکن پیشنهاد نداده است، او ترجیح داد تا این فصل را از میادین به دور باشد، ولی تمام رقم قرارداد سال دومش را از استقلال بگیرد!

حالا و پس از شکایت سیلوا، فدراسیون جهانی فوتبال نیز باشگاه استقلال را به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار محکوم کرده است. تیم حقوقی آبی‌ها نیز اعتراض خود به برخی خواسته‌های سیلوا از جمله رقم پاداش‌ها و برخی آپشن‌ها را به فیفا ارسال کرده است و باید دید در نهایت استقلال باید چه رقمی را به این مدافع خانه‌نشین پرداخت کند!

لازم به ذکر است که استقلال درگیر پرونده‌های شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش و همچنین عزیزبک آمانوف ازبکستانی است و حالا پرونده ۸۰۰ هزار دلاری رافائل سیلوا نیز به آن اضافه شده است.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->