شناسایی بیش از ۷۲۰۰ مبتلا به سل در ایران| یک‌چهارم بیماران ایرانی نیستند راز جنایت خانوادگی فاش شد| باز هم قتل پسری معتاد توسط پدر رونمایی از نسخه جدید شاد با قابلیت‌های جدید سقوط کارگر در محل گودبرداری یک پروژه ساختمانی + جزییات(۲۰ خرداد ۱۴۰۳) حریق انباری یک مدرسه در بلوار وکیل آباد مشهد + تصویر (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) ۳۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در مشهد رمزگشایی شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) کاهش چشمگیر اهدا خون توسط بانوان در خراسان رضوی | نیازمند اهدای خون از سوی جوانان هستیم تحقق سه‌ونیم‌برابری تعهد مهارت‌آموزی به کودکان کار در خراسان‌رضوی همسترکامبت، درآمد بدون زحمت یا رؤیای ثروتمندشدن؟ دانش‌آموزان نابینا از امتحان نهایی با خط «بریل» محروم شدند اوج گیری آسیب‌های اجتماعی در شیب شکاف نسلی احضار رائفی‌پور به دادستانی تهران کدام ورزش در کاهش فشارخون میسر است؟ آیا فشارخون، صبح‌ها بالاتر است؟ ویزای شنگن گران شد + جزئیات نوشیدن نوشابه‌های انرژی‌زا خطر سکته قلبی را به دنبال دارد مهم‌ترین دوره برای شناخت از همسر چه زمانی است؟ ارائه ۲۶۲ هزار خدمت دارویی و درمانی به حجاج ایرانی شوق داشتن جوجه اردک زشت خودکفایی بیش از ۱۲۶ هزار زن ایرانی سرپرست خانوار
سرخط خبرها

فعالیت داروخانه‌های روزانه اطراف حرم تا ساعت ۲۴ در دهه پایانی صفر

  • کد خبر: ۱۸۳۲۸۹
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
فعالیت داروخانه‌های روزانه اطراف حرم تا ساعت ۲۴ در دهه پایانی صفر
سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در اطراف حرم ۱۲ داروخانه شبانه‌روزی و ۳۶ داروخانه روزانه داریم. داروخانه‌های روزانه ما در ایام صفر تا ۱۲ شب فعال هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی روحبخش امروز، ۱۸ شهریورماه، در سومین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در سالن شورای ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما در مشهد ۷۷۴ داروخانه فعال داریم که ۱۰۹ داروخانه شبانه‌روزی هستند. در اطراف حرم نیز ۱۲ داروخانه شبانه‌روزی و ۳۶ داروخانه روزانه داریم. داروخانه‌های روزانه ما در ایام صفر تا ۱۲ شب فعال هستند.

وی بیان کرد: در خصوص تامین دارو به شرکت‌های پخش دارو دستور داده شده که کشیک‌های ویژه داشته و دارورسانی را به ویژه در اطراف حرم به نحو شایسته انجام دهند. درخواست ویژه‌ای از سازمان غذا و دارو برای تامین داروهایی که کمبود دارد و همچنین شیر خشک داشتیم تا دچار مشکل نشویم. بازرسی از داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش نیز در جریان خواهد بود. 

روحبخش با بیان اینکه کمبود دارو را نمی‌توام رد کنم که وجود ندارد، عنوان کرد: کمبودها سراسری است. تلاش می‌کنیم بتوانیم سهمیه ویژه داخل استان بیاوریم تا جوابگو باشیم. ۷.۵ درصد از سهم کشوری را داریم به سمت خودمان جذب می‌کنیم و زایران زیادی هم در حال ورود به مشهد هستند. شیر خشک امروز توزیع شد و در این ایام به آرامش نسبی خواهیم رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->