بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: در دهه پایانی صفر کمترین مشکل را در حوزه بهداشت و درمان خواهیم داشت+فیلم

  • کد خبر: ۱۸۳۲۸۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: در دهه پایانی صفر کمترین مشکل را در حوزه بهداشت و درمان خواهیم داشت+فیلم
سرپرست ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی صفر کمترین مشکل را در حوزه بهداشت و درمان خواهیم داشت، همه نهاد‌ها و ارگان‌های مرتبط اعلام همکاری کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود محمدزاده شبستری امروز، ۱۸شهریور، در سومین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در سالن شورای ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در دهه پایانی صفر کمترین مشکل را در حوزه بهداشت و درمان خواهیم داشت. همه نهادها و ارگان‌های مرتبط اعلام همکاری کردند. بیمارستان‌های خصوصی و دولتی خارج از وظایف خاص خود وظایفی را عهده‌دار شد و در پیاده‌روی زائران کمک ویژه‌ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: مراکز درمانی و بیمارستان‌های ما فعال است و کلینیک‌های ویژه را نیز فعال نگه خواهیم داشت. در حوزه بهداشت و مراکز بهداشتی کار عظیم و وسیعی انجام شده که استانداردهای خود را دارد. حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه در این چند روز و به طور کلی سفرهایی که انجام می‌شود در آمادگی کامل است و مشکلی نخواهیم داشت.

سرپرست ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص کمبود دارو تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان در جهت تامین دارو قول داده که دارو و شیرخشک تامین و تمام کمبودها رفع خواهد شد. وزیر بهداشت همراه با تیم خود در مشهد مستقر می‌شوند. در شرایط فعلی بحران نداریم و تامین هست، ظرف چند روز آینده نیز بیشتر خواهد شد. اگر شیر خشک را در قالب کد ملی توزیع کرده و نظارت بیشتری کنیم، مشکل حل می‌شود. 

در ادامه علی یزدانی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: ما پنجاه دستگاه آمبولانس درخواست کردیم که با ۳۵دستگاه موافقت شد. از  بیست اتوبوس‌آمبولانس نیز با ۱۰ دستگاه موافقت کردند. سال گذشته بحرانی در فوریت‌های پزشکی نداشتیم و امسال نیز با کمک اورژانس کشور و وزارت بهداشت مشکلی نخواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->