آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اخراج یاران رسانه‌ای نکونام از باشگاه استقلال

  • کد خبر: ۱۸۱۴۶۴
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
اخراج یاران رسانه‌ای نکونام از باشگاه استقلال
جنگ میان علی خطیر و جواد نکونام علنی شده و مدیرعامل استقلال در اقدامی غیرمنتظره تمام مشاوران و دوستان رسانه‌ای جواد نکونام رااخراج کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نتیجه انتشار اظهارات سرمربی استقلال در کانال رسمی باشگاه درباره اخراج مربیان اسپانیایی از هتل محل اقامت خود، به اخراج برخی افراد که از زمان حضور جوادنکونام در باشگاه استقلال حضور داشتند منجر شده است!

درهمین راستا علی خطیر دستور داده تا همه کسانی که به عنوان تیم رسانه‌ای با جواد نکونام در باشگاه استقلال فعالیت می‌کردند کنار بروند تا افراد دیگری به جای آن‌ها بر این مسند قرار بگیرند.

نکونام عمیقا اعتقاد دارد که باید با تیم رسانه‌ای خودش کار کند، اما باشگاه استقلال به دلیل نا هماهنگی اخیر این اشخاص را از کار برکنار کرده و حتی دسترسی آن‌ها به پیج‌های اینستاگرامی و دیگر صفحاتی که باشگاه استقلال در آن فعالیت می‌کند را سلب کرده است.


این تصمیم نشان دهنده افزایش تنش‌ها میان سرمربی استقلال و علی خطیر است و درحالی که هواداران استقلال انتظار داشتند که این تیم درمقطع کنونی به واسطه هماهنگی مدیران و کادرفنی در اوج هماهنگی قرار داشته باشد، اما اوضاع به گونه‌ای درحال پیشروی است که دیگر امیدی به به ایجاد یک رابطه حسنه میان این دو نمی‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->