جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

پرونده جذب تورس در استقلال باز شد

  • کد خبر: ۱۸۰۴۴۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
پرونده جذب تورس در استقلال باز شد
باشگاه استقلال بار دیگر باب مذاکره با تورس، مهاجم اسپانیایی مورد علاقه جواد نکونام را باز کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در چند نوبت با روبرتو تورس، مهاجم اسپانیایی که پیش‌تر در باشگاه فولاد خوزستان فعالیت می‌کرد، وارد مذاکره شد که همه مذاکرات به دلیل به توافق نرسیدن از لحاظ مالی به بن بست خورد و درنهایت از سوی باشگاه استقلال اعلام شد که مذاکرات با این بازیکن متوقف شده و دیگر ادامه نخواهد داشت.

توقف مذاکرات با تورس با ناراحتی جواد نکونام که روی جذب او تاکید داشت، همراه شد و سرمربی استقلال گلایه‌هایی را نسبت به این موضوع مطرح کرد، اما علی خطیر بدون توجه به اینکه سرمربی استقلال نسبت به توقف مذاکرات با تورس دلخور است بابت مذاکره با دیگر بازیکنان را باز کرد.  

حتی صحبت از حضور یک مهاجم هلندی که گفته شد با خرج باشگاه استقلال به تهران آمده، داغ شد که در نهایت جواد نکونام با جذب این بازیکن هم مخالفت و اعلام کرد نیازی به حضور یانگا در استقلال ندارد.

این ماجرا اندک زمانی باعث به وجود آمدن تنش‌هایی میان سرمربی و خطیر شد، اما باشگاه استقلال با اعلام بیانیه‌ای خبر از ادامه مذاکرات با یک مهاجم و یک هافبک خارجی را دارد.

این خبر به خودی خود تاییدی بر جذب بازیکنان مورد نظر جواد نکونام نیست، اما گفته می‌شود باشگاه استقلال درحال مذاکره با تورس است تا هم رضایت جواد نکونام را که از نقل وانتقالات رضایت ندارد را به دست آورد وهم اینکه اقداماتی اساسی نسبت به تقویت خط آتش این تیم درلیگ برتر انجام دهد.  

با توجه به اینکه باشگاه استقلال اعلام رسمی کرده باید منتظر توافق نهایی در روز‌های آتی بود. حتی درباره جذب یک مهاجم مصری به نام عامر ورده نیز خبر‌هایی از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد که باید دید درنهایت چه تصمیمی برای خط آتش این تیم اتخاذ خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->