اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران برنامه‌های تلویزیون به‌مناسبت شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی + زمان پخش فیلمنامه‌نویس مشهدی: آرزویم است که درباره امام رضا (ع) فیلمنامه خوبی بنویسم رضا میرکریمی: خبر تلخی بود پیام تسلیت «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت پیام تسلیت «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزهٔ هنری در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی برگزاری سوگواره شعر درپی شهادت رئیس‌جمهور ایران + جزئیات بغض احمد نجفی شکست | امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود سریال «عاشورا» در شبکه دو سیما + زمان پخش موسوی‌مهر: شهدای حادثه اخیر، گلچینی از همه خوبی‌ها بودند | حلاوت خدمات شهید رئیسی از کام ملت پاک نمی‌شود + فیلم اشاعه فرهنگ رضوی با گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری | گزارشی از مراسم اختتامیه جشنواره هنر‌های نمایشی رضوی تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور ۷روز تعطيل است لغو یک‌هفته‌ای تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو پخش برنامه‌ها و سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی تسلیت نهاد‌های فرهنگی برای شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور سهم تو شد آخر شهادت سید ابراهیم | شعر علیرضا قزوه، شاعر آیینی کشور در سوگ شهید رئیسی
سرخط خبرها

سام اصغری از بریتنی اسپیرز طلاق گرفت + علت و ماجرای ازدواج

  • کد خبر: ۱۷۹۶۳۹
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
سام اصغری از بریتنی اسپیرز طلاق گرفت + علت و ماجرای ازدواج
بریتنی اسپیرز ستاره موسیقی پاپ آمریکا و سام اصغری مدل و بازیگر ایرانی‌تبار که تابستان گذشته در شهر لس آنجلس ازدواج کرده بودند تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رسانه‌های آمریکایی گزارش کرده‌اند که سام اصغری پس از پر کردن فرم درخواست طلاق از خانه‌ای که این زوج به صورت مشترک در آن ساکن بودند نقل مکان کرده و در محل خود زندگی می‌کند.

ماجرای آشنایی اصغری و اسپیرز به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد، زمانی که این دو در یک موزیک ویدیو برای تک آهنگ «مهمانی دخترانه» با هم همکاری داشتند. این رابطه ادامه یافت تا اینکه در سپتامبر ۲۰۲۱ اسپیرز ۴۰ ساله خبر نامزدی خود با سام اصغری مدل و مربی پرورش اندام ۲۸ ساله را رسما اعلام کرد.

این دو در ژوئن ۲۰۲۲ و طی مراسمی که با حضور یکصد نفر از اعضای خانواده و دوستان نزدیک این دو برگزار شد در خانه اسپیرز در لس‌آنجلس با یکدیگر ازدواج کردند. این عروسی که صرفا با حضور حدود ۹ ماه پس ازاعلام نامزدی این زوج و نزدیک به ۷ ماه پس از پایان دوره حضانت اسپیرز برگزار شد.

بریتنی اسپیرز در مدت زمانی نزدیک به ۱۳ سال تحت حضانت پدر خود بود و تمامی امورات مربوط به دارایی‌ها و تصمیمات زندگی‌اش با تایید پدرش صورت می‌پذیرفت که به حکم دادگاهی در آمریکا این قیومیت و حضانت لغو شد.



ازدواج با سام اصغری چهارمین ازدواج این ستاره موسیقی پاپ به حساب می‌آمد. او پیش از این هم در سال ۲۰۰۴ با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی خود، ازدواج کرده بود که این ازدواج نیز تنها ۵۵ ساعت دوام آورده بود.

منبع: آفتاب‌‌نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->