سرخط خبرها

خریدهای پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا کافی است؟

  • کد خبر: ۱۷۷۳۸۲
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
خریدهای پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا کافی است؟
با وجود خریدهایی که پرسپولیس داشته نمی‌تواند این تیم در آسیا شانسی داشته‌باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید درخشان درباره خرید‌های پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس خرید‌های خوبی انجام داده و هر آن چه که نیاز داشته خرید کرده است. البته نیاز دارد این قسمت را تقویت کند. شاید لیگ را با خرید‌هایی که انجام داده سر کند، اما برای جام باشگاه‌های آسیا (لیگ قهرمانان آسیا) نیاز به بازیکن باکیفیت و خوبی در خط حمله دارد.



وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس مهاجم نخریده، آیا نیاز به مهاجم خارجی دارد یا خیر؟ گفت: اگر مهاجم خارجی خوب مدنظر باشد، پرسپولیس باید از ۲ مهاجم استفاده کند که در صورت مصدومیت دچار مشکل نشود. البته در شرایطی که در لیست جا باشد؛ در غیر این صورت باید بازیکنی را از لیست خارج کند و برای خط جلو از بازیکن خوب خارجی بهره‌مند شود.
سرمربی سابق پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که این تیم نتوانسته مهاجم خارجی خوبی بخرد و اردوی برون مرزی داشته باشد، آیا این موضوع روی روند تیم تاثیر منفی ندارد؟ خاطرنشان کرد: جا‌های خوبی در کشورمان برای آماده سازی وجود دارد که پرسپولیس می‌تواند فصل بدنسازی را سپری کند و اردو‌های تدارکاتی خوبی برای فصل داشته باشد، برپایی اردو‌های برون مرزی اهمیت زیادی ندارد. مهم این است که تیم فصل بدنسازی خوبی را در تهران انجام دهد و اردوی تدارکاتی مناسبی را نیز پشت سر بگذارد.

درخشان در پایان درباره بازی هفته اول پرسپولیس برابر آلومینیوم اظهار کرد: شروع لیگ برای پرسپولیس خیلی مهم است که بتواند امتیاز لازم را بگیرد و حرکت رو به جلویی داشته باشد؛ بنابراین بازی اول برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->