افتتاح یک مدرسه دیگر در طرح «سه‌شنبه‌های مهر» مشهد | مشارکت خیّران در ساخت دبستان دخترانه «شهید امیری» بازار‌های قدیمی محله عنصری مشهد به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است حدود ۱۵۰‌هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه توس مشهد طی ۲ سال گذشته آسفالت شد پاسداشت مقام فردوسی در نظام مدیریت شهری تقدیر مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد مقدس از شهردار و فرمانده سپاه امام رضا(ع) تکرار گرانی و کمبود بلیت در دهه کرامت امسال | کف قیمت بلیت سفر به مشهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، خیابان کوثر و سه راه خیام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مه گرفتگی در محور درگز - قوچان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد
سرخط خبرها

اقامه نماز ظهر و عصر تاسوعا در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۶۲۷۴
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
اقامه نماز ظهر و عصر تاسوعا در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در مشهد + فیلم
نماز ظهر تاسوعا با حضور هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری علمدار کربلا در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی اقامه شد.

 به گزارش شهرآرانیوز نماز ظهر تاسوعا با حضور هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری علمدار کربلا در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی اقامه شد.

عزاداران و نمازگزاران همچنین با قرائت بیانیه و اعلام انزجار از هتاکان کتاب آسمانی «قرآن کریم» هتک حرمت ساحت مقدس را محکوم کردند.

امروز پنجشنبه ۹ محرم الحرام ۱۴۴۵ مصادف با تاسوعای حسینی مشهد مقدس بر اساس یک سنت قدیمی، زائر و مجاور به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار شده اند تا این ایام را به ولینعمتمان تسلیت بگویند. مبادی ورودی حرم مطهر رضوی مملو از خیل عزادارانی است که به خیابان آمده اند. گرمای شدید هوا هم نتوانسته است در این ابراز عشق و ارادت تاثیری بگذارد. البته در این زمینه، دستگاه‌های خدماتی تمهیداتی اندیشیده اند و با قرار دادان ماشین‌های مه پاش، سعی در خنک کردن فضای خیابان و زائران دارند.

امروز ذکر این روز عزاداران، قمر بنی هاشم است. عزادارن در این روز با ذکر یا اباالفضل، با سید و سالار شهیدان تجدید عهد می‌کنند.

نذر خون

۳ پایگاه انتقال خون مشهد برای خدمت به افرادی که نذر کرده اند در این روز‌ها خون خود را در اختیار نیازمندان به خون قراد دهند، فعال هستند. پایگاه‌های میدان دکتر شریعتی، میدان شهدا (ساختمان شواری اسلامی شهر مشهد) و خیابان شیرازی (مجتمع امید) به این کار اختصاص داده شده است و این پایگاه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و از ۱۵ تا ۱۹ آماده خدمت رسانی هستند. البته به رغم تلاش مسئولان انتقال خون در هماهنگی با مدیریت مجتمع تجاری امید، ورودی خیابان شیرازی این مجتمع به روی علاقمندان به شرکت در این امر خداپسندانه بسته است و تردد از در پشتی مجتمع و ره باغ شارستان، مشکلاتی را برای مردم فراهم آورده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->