چند بازیکن مشترک در لیست خرید پرسپولیس و استقلال دغدغه شیرین پرسپولیس| علیپور یا مهاجم خارجی؟ ردپای یک بازیکن در کنار گذاشتن امیری از پرسپولیس درویش خواهان ماندن عبدی استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش
سرخط خبرها

حضور ستاره ملی پوش فوتبال در ایران جدی شد

  • کد خبر: ۱۷۶۲۳۸
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
  • ۳
حضور ستاره ملی پوش فوتبال در ایران جدی شد
احتمالا ستاره فوتبال ایران بازی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در روزهای نقل و انتقالات فوتبال ایران، سامان قدوس مهاجم دو رگه تیم ملی کشورمان آرام و بی صدا با چند تیم لیگ برتری مذاکره کرده است.

در حالی که گفته می شد قدوس مورد توجه استقلال است اما شاید این بازیکن سر از تبریز و تیم تراکتور در بیاورد!

استقلال مذاکراتی با قدوس انجام داده اما مشکلات مالی آبی ها باعث شده تا این مذاکرات فعلا متوقف شود اما تراکتور به صورت جدی در حال مذاکره با این بازیکن است.

شاید تراکتور مقصد بعدی ملی پوش دو رگه فوتبال ایران باشد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
0
0
این تراکتور مگه چندسهمیه داره!هرچی بازبکن هست داره میره تراکتور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
0
0
سهمیه خارجی بودن لژیونرها واقعا قانون مزخرفی هست که به تیمها و بازیکنان آسیب میزند، قانونی که در ابتدای راه نواقص بسیاری دارد.
کپسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
0
0
می‌توانست بابه گل رساندن موقعیت عالی خود در جام جهانی مقابل آمریکا یک ستاره باشه که به‌نظرم کمی جسارت و سرعت عمل بالایی نیاز داشت، در هرحال به یک بازیکن معمول داخلی شبیه هست تا یک ستاره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->