گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست
سرخط خبرها

محمودرضا بابایی کیست؟

  • کد خبر: ۱۷۵۹۹۱
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
  • ۳
محمودرضا بابایی کیست؟
سرمربی استقلال و پدرش این روز‌ها از "بچه‌ای" صحبت می‌کنند که تمام معادلات آبی‌ها را بهم ریخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود رضا بابایی متولد ۱۳۶۲ است و با امیر واعظ آشتیانی وارد باشگاه استقلال شد. بابایی کارش در ورزش را با خبرنگاری و بعد دبیری در بخش ورزشی سایت تبیان آغاز کرد و آشنایی وی با واعظ آشتیانی هم مربوط به دوران حضور وی در وزارت صنایع بود و از همان زمان با کیومرث هاشمی، معاون وقت سازمان تربیت بدنی هم رابطه حسنه‌ای پیدا کرد.
روابط عمومی خوب و هوش بالا و استفاده مناسب و به جا از ارتباطاتش به نفع افرادی که با آن‌ها رابطه نزدیک پیدا کرده است باعث شده او قدرت و نفوذی پیدا کند که در فوتبال ایران با وجود حواشی ایجاد شده همچنان حضور داشته باشد و نامش مطرح باشد. حضوری که البته به جز یک مقطع کوتاه در پست مدیریت روابط عمومی باشگاه استقلال همیشه بدون سمت رسمی و در سایه بوده است.
او همراه واعظ آشتیانی به استقلال آمد و بعد از آن سعی کرد به امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی و به دنبال آن مهدی رحمتی و سایر نفرات مطرح فوتبال نزدیک شود.

ماجرای مصاحبه نکونام

جواد نکونام نه رابطه خوبی با مهدی رحمتی دارد و نه با فرهاد مجیدی و این موضوع را در چند مقطع با درگیری‌هایی که با این افراد داشته نشان داده است. نکونام نام بزرگی در فوتبال ایران است و یک قطب مقابل مجیدی و رحمتی محسوب می‌شود و از همین رو محمودرضا بابایی را عنصر مزاحمی برای موفقیتش در استقلال می‌داند.
ظاهراً به گوش نکونام رسانده‌اند شخصی که مانع فعالیت استقلال در نقل و انتقالات می‌شود و سعی دارد افراد خودش را وارد مجموعه کند بابایی است. البته حضور نوازی روی نیمکت استقلال که پیشتر الهامی عنوان کرده بود عامل بابایی است در کنار نکونام خودش یک تضاد در مواردی است که تا کنون مطرح شده است.
محمودرضا بابایی چهره پرنفوذی میان شخصیت‌های مطرح فوتبالی است و اینکه نامش چند دهه است مطرح می‌شود خودش نشان از همین موضوع دارد، ولی اینکه ادعا‌های مطرح شده علیه وی تا چه حد صحیح و تا چه میزان بزرگنمایی و از سر عداوت است مشخص نیست. به هر شکل ما با یک آدم باهوش و با دامنه ارتباطات گسترده طرف هستیم که با وجود تغییر دولت‌ها و مدیریت و سایر عوامل باشگاه استقلال هنوز کنار این تیم است و نامش مطرح می‌شود. حال باید دید سرپنجه شدن نکونام با او و اعلام جنگ علنی وی با این چهره پرنفوذ چه عاقبتی به دنبال خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
0
2
آقای نکونام وقتی می بینید این شخص بابایی با بزرگان ورزش وسیاست ارتباط خوبی دارد ونفوذ ش بیش از حد تصور ه چرا باهاش کلنجار میری بفرما همین بابایی دارد کارشکنی می‌کند اول مانع جذب بیرانوند شد رای عزت الهی روزد مانع جذب بازیکنان ستاره شد همین فردا باباباغی آشتی ‌کن چون مجبوری برای اینکه تیمت آماده باشه
کوروش آبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
0
1
سلام به باشگاه بزرگ استقلال و همچنین سلام به همگی هواداران استقلال این فرد هر کی باشه برا خودشه ما باید ی کاری بکنیم که استقلال تنها نباشه از تیم حمایت کنیم چطور برا لنگ همه حمایت می کنند و پول تزریق می کنند ولی برا استقلال همش ميگن پول نداریم و در نهایت باید دولت کمک کنه تمام
vahab
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
0
0
باسلام....اگه این بچه قدرت ونفوذ داشت که استقلال در ده سال گذشته موفقیت بزرگی را بدست می آورد وتکرار میشد...چرا بجز یک دوره قهرمانی اونم باپول پاشی آجورلو و نفوذمجیدی بین سایت های مجازی نتوانسته موفقیتی بدست بیاورد که این بچه پررو اینهمه ادعادارد وعین کنه به باشگاه چسبیده...ماهواداران استقلال خواستار ورودقوه قضائیه به موضوع نفوذ وسواستفاده های مالی این بچه هستیم..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->