بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی چرا حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه پرداخت نشد؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید جزییات تلفات سیل مشهد و ابعاد عملیات امدادگران میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی وقوع سیلاب مشهد، در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی‌شمار چاقی باشید پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ایستادگی فراجا مقابل هنجارشکنان عفاف و حجاب

  • کد خبر: ۱۷۵۳۸۷
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
ایستادگی فراجا مقابل هنجارشکنان عفاف و حجاب
جانشین فرمانده فراجا گفت: امروز پلیس استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند و همه استکبار جهانی از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی، قاچاقچیان موادمخدر و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار قاسم رضایی در مراسم تشییع دو تن از شهدای فراجا در یاسوج گفت: تشییع با شکوه شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار خوشحال هستند که راهشان زنده و ادامه خواهد داشت. امروز این جا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه، بسیج مقتدر و کارکنان جان برکف فراجا تقدیر و تشکر کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با عرض تبریک و تسلیت مجدد به خانواده شهیدان "امینی مهر" و "درخشان فر" ادامه داد: پدر و مادر، فرزند ۱۲ ساله و ۷ ماهه هر دو شهید، ما را شرمنده کردند و با درس شجاعت، بصیرت، باعث شده ما در دفاع از ارزش‌های انقلاب نسبت به گذشته استوارتر  و محکمتر به وظیفه خود عمل کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد، گفت:  امروز همه استکبار جهانی از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی، قاچاقچیان موادمخدر و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->