ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

رویارویی خراسانی‌ها با رقیب چشم‌بادامی

  • کد خبر: ۱۷۱۱۱۷
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
رویارویی خراسانی‌ها با رقیب چشم‌بادامی
تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان با حضور ملی‌پوشان استان از ۹روز دیگر به میدان می‌رود

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ حریفان تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند و سه ورزشکار خراسانی نیز باید خودشان را برای رویارویی با رقیبان سرسخت آسیایی آماده کنند.

رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی آسیا در دو بخش مردان و بانوان از هفته دیگر به‌میزبانی شهر آستانه در کشور قزاقستان برگزار خواهد شد. روز گذشته قرعه‌کشی این مسابقات در بخش بانوان انجام شد و تیم‌ملی ایران در کنار قزاقستان، هند و کره‌جنوبی در گروه A قرار گرفت. در گروه B نیز چین، ژاپن و مغولستان و تایلند حضور دارند.

براساس برنامه بازی‌های تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران، دوشنبه ۱۲تیرماه ایران و کره‌جنوبی از ساعت۱۱:۳۰ به‌مصاف هم می‌روند. بازی دوم سه‌شنبه ۱۳تیر خواهد بود که چین از ساعت۱۳ حریف ایران است و در آخرین بازی این مرحله چهارشنبه ۱۴تیر ایران و کره‌جنوبی به میدان می‌روند.

پس از آن مرحله نیمه‌نهایی روز پنجشنبه ۱۵تیر و دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها نیز شنبه ۱۷تیر برگزار خواهد شد. در این مسابقات، تیم قهرمان در بخش بانوان سهمیه حضور در پاراالمپیک پاریس۲۰۲۴ را به‌دست می‌آورد.

به همین دلیل، بانوان ایران کار سختی پیش روی خود دارند تا بتوانند طعم پاراالمپیک پاریس را بچشند.
نوزدهمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران از دوم تا هشتم تیر امسال در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان درحال برگزاری است که دوازده بازیکن در این اردو حضور دارند و پس از پایان آن، همین ترکیب نهم تیرماه به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام خواهد شد.

ترکیب تجربه و جوانی

سه والیبالیست مشهدی نیز در اردوی متصل به اعزام حضور دارند. معصومه زارعی، فاطمه جهانی و زهرا لطفی، سه بانوی والیبالیست استان خراسان‌رضوی، در اردوی تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان هستند که نام آن‌ها در جمع دوازده بازیکن اعزامی قرار دارد. باتوجه‌به جوان‌گرایی و پوست‌اندازی که تیم‌ملی در این مدت داشته است، در کنار معصومه زارعی، کاپیتان مشهدی تیم‌ملی و از نسل اول تیم‌ملی والیبال‌نشسته، دو چهره بسیار جوان از خراسان‌رضوی را شاهد هستیم که از نسل جدید و استعداد‌های پرورش‌یافته به‌دست پروانه باغبانیان هستند.

چین، رقیب همیشگی ایران

بعد از جدایی سرمربی سابق تیم‌ملی والیبال‌نشسته زنان، سرمربی جدیدی از اصفهان روی کار آمد تا تیم را آماده حضور در مسابقات پیش‌رو کند. لیلا بریانیان با اشاره به اردو‌هایی که پشت‌سر گذاشته‌اند، گفت: ما بیشتر بر بهبود تمرکز، ارتقای عملکرد، کارایی، توانایی و تکنیک و تاکتیک تأکید داریم. مسابقات قهرمانی آسیا تیر امسال به‌میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد و قصد داریم با انگیزه زیاد در این دوره شرکت کنیم. پس از آن تا شروع بازی‌های آسیایی هانگژو که مهر امسال در چین برگزار خواهد شد، هر ماه یک اردوی آماده‌سازی هفت‌هشت‌روزه خواهیم داشت تا روزبه‌روز میزان آمادگی بازیکنان و هماهنگی تیمی بهتر شود.

او با اشاره به شانس موفقیت ایران در رقابت‌های پیش‌رو تصریح کرد: ایران بعد از چین مقام دوم آسیا را در اختیار دارد و با غیرت و کوشش بچه‌های تیم حتی قهرمانی در آسیا دور از ذهن نیست و ما برای دستیابی به این مهم تلاش خواهیم کرد. مسابقات قهرمانی آسیا از سطح بسیار خوبی برخوردار است. مسابقات قزاقستان با حضور شش تیم برگزار می‌شود و همه تیم‌های حاضر در هانگژو، در این مسابقات نیز حضور دارند؛ اما رقبای اصلی ما دو کشور چین و اندونزی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->