فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

امروز؛ نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو و زمان تحویل خودرو‌های داخلی و مونتاژی اعلام می‌شود (۲۴ خردادماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۹۲۲۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
امروز؛ نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو و زمان تحویل خودرو‌های داخلی و مونتاژی اعلام می‌شود (۲۴ خردادماه ۱۴۰۲)
پس از انجام قرعه‌کشی نوبت‌دهی متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو‌ها و پایش لیست افراد، بر اساس برنامه تولید خودروسازان، نوبت افراد و زمان تحویل خودرو‌های داخلی و مونتاژی تا امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه) نهایی و در حساب کاربری متقاضیان ثبت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دو هفته پیش (۱۰ خرداد ماه)، مهلت هشت روزه ثبت درخواست خودرویی برای متقاضیان مشارکت در مرحله دوم سامانه یکپارچه که از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن در همین حساب وکالتی اقدام کرده بودند، به پایان رسید و افراد ثبت‌نام کننده در لیست نوبت‌دهی قرار گرفتند تا قرعه‌کشی نوبت‌دهی یک هفته پس از آن (چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه) انجام شود.

 طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، چهارشنبه گذشته، قرعه‌کشی نوبت‌دهی انجام و از روز پنجشبه تا روز جمعه (۱۸ و ۱۹ خرداد ماه)، پایش‌های بعدی انجام و سپس لیست نوبت‌دهی در اختیار خودروسازان قرار گرفت تا بر اساس برنامه تولید، امروز (۲۴ خرداد ماه) نتایج و لیست زمان‌بندی تخصیص نهایی که همان لیست اولویت مشتریان و نوبت تحویل خودروهاست، مشخص و منتشر شود.

 

فوری:زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو تغییر کرد

 

همچنین متقاضیان با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی را برداشت کنند.

نکته مهم موضوع اینجاست که تمام این فرآیند در حالی تاکنون انجام شده و لیست نوبت‌دهی فردا مشخص می‌شود که قیمت برخی خودرو‌ها (به ویژه خورو‌های مونتاژی) مشخص نیست. قیمت خودرو‌های مونتاژی همچنان کلاف سردرگمی است که هنوز مشخص نیست، کجا باز خواهد شد؟ از یک سو شورای رقابت بر مصوبه خود تاکید دارد از سوی دیگر شرکت‌های خودروساز از موضع قیمتی که خودشان تعیین کرده‌اند، پایین نیامده‌اند. 

حال که از روز (سه‌شنبه) سکاندار وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص شده است، می‌توان امیدوار بود که موضوع عدم شفافیت قیمت خودرو‌های بدون قیمت (به‌ویژه مونتاژی‌ها) به زودی تعیین تکلیف شود؟

این در حالیست که وزارت صمت، تا پیش از وزیردار شدنش معتقد بود که بر اساس قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و مصوبه شورای رقابت، بایستی قیمت محصول پیش از اجرای طرح‌های فروش خودروساز اعلام شود و قانوناً نباید خودرویی را فروخت که قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو نیز در این باره گفت: متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو (۲۴ خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: با توجه به زمانبندی اعلام شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو، پس از انجام قرعه کشی اولویت بندی زمان تحویل خودرو به متقاضیان در مرحله دوم فروش یکپارچه با حضور نهاد‌های نظارتی و دستگاه‌های مربوط، امروز (۲۴ خرداد) فهرست اولویت مشتریان و موعد تحویل خودرو ایشان اعلام خواهد شد. 

اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه؛ امروز ساعت ۱۴

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: نتایج نوبت‌دهی مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۲۴ خرداد در سایت سامانه یکپارچه اعلام می‌شود. متقاضیان می‌توانند امروز از ساعت ۱۴ ثبت نام کنندگان در دومین دوره ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه از زمان تحویل خودرو خویش مطلع شوند.

وی گفت: بعد از اعلام نتایج نوبت دهی، بانک‌ها مکلفند پول‌های بلوکه شده متقاضیان خرید خودرو را آزاد کنند تا مردم بتوانند این پول را از حسابشان برداشت کنند.

متقاضیان می‌توانند برای دیدن نتایج به سامانه https://esalecar.ir/ مراجعه کنند.

 

اطلاعیه سامانه جامع یکپارچه در مورد زمان اعلام نتایج مرحله دوم

امروز؛ نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو و زمان تحویل خودرو‌های داخلی و مونتاژی اعلام می‌شود (۲۴ خردادماه ۱۴۰۲)


بیشتر بخوانید:

 حقوق خردادماه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون تاخیر در حال واریز است (۲۴ خردادماه ۱۴۰۲)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->