مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند
سرخط خبرها

چرا آب برخی مناطق تهران قطع بود؟

  • کد خبر: ۱۶۸۸۱۵
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۵
چرا آب برخی مناطق تهران قطع بود؟
از عصر روز جمعه ۱۹ خرداد ماه مردم برخی مناطق تهران شاهد افت فشار و قطعی آب شرب بودند.

به گزارش شهرآرانیوز،  برخی از نقاط مختلف در غرب شهر تهران شاهد افت فشار و قطعی پراکنده آب شرب از روز جمعه ۱۹ خرداد تا کنون بودند.

این مناطق شامل مرزداران در غرب تهران و شهرآرا و پاتریس در ستارخان، پونک، محدوده دانشگاه شهید بهشتی، شهرآرا در شادمان و دیگر محله‌های غربی تهران بودند.

یکی از مخاطبان ساکن ستارخان گفت: از عصر روز جمعه آب منزل ما قطع شده و از اداره آبفا هم پیگیری داشتم، ولی به نتیجه مشخصی نرسیدم.

قطعی آب در طبقات بالای آپارتمان‌های فاقد پمپ بیشتر گزارش شده است. در برخی مناطق اداره آبفای منطقه برای کم کردن مشکل مردم اقدام به توزیع آب با تانکر کرد.

بر اساس گزارش‌های رسیده، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های عملیاتی تا صبح دوشنبه مشکل برطرف می‌شود.

با توجه به افت ایجاد شده در مخازن به دلیل مصارف بالای مردم و همچنین کاهش ورودی‌ها، همزمان با حل مسئله زمینه افزایش تراز مخازن مهیا شده و شبکه آب با گذشت زمان به صورت کامل پایدار خواهد شد.

صرفه‌جویی در مصرف آب با توجه به شرایط یاد شده میتواند در پایدار شدن هرچه سریع‌تر شبکه آبرسانی موثر باشد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->