آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پشت پرده غیبت وزیر و اعضای هیات مدیره در مجمع استقلال چیست؟

  • کد خبر: ۱۶۷۸۶۸
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
پشت پرده غیبت وزیر و اعضای هیات مدیره در مجمع استقلال چیست؟
در اقدامی عجیب وزیر ورزش و جوانان به همراه اعضای هیات مدیره در جلسه مجمع این باشگاه شرکت نکردند تا ابهامات پیرامون مدیریت استقلال همچنان باقی بماند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رئیس سازمان خصوصی سازی بلافاصله پس از اتمام جلسه مجمع فوق العاده باشگاه استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مدعی شد که دوباره پروسه معرفی اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال به خواست وزارت ورزش و جوانان به تعویق افتاد تا به این ترتیب فشار هواداران باشگاه استقلال را متوجه مسوولان وزارت ورزش و جوانان کند در حالی که به علت اصلی عدم معرفی اعضای جدید هیچ اشاره‌ای نکرد!

اما جالب است بدانید که از سه روز قبل از برگزاری این نشست کاملا مشخص بود اعضای کلیدی و تصمیم گیرنده مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نشست صبح روز شانزدهم شرکت نخواهد کرد، چون وزارت ورزش و جوانان اعتقاد داشت باید بررسی بیشتری در خصوص رزومه افراد تازه وارد برای حضور در ترکیب هیئت مدیره دو باشگاه انجام شود و نباید به صورت احساسی در این خصوص عمل شود.

 رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید داشت بایستی مجمع بلافاصله پس از اتمام رقابت‌های حذفی برگزار و اعضا معرفی شوند، به همین دلیل با تعویق جلسه مجمع موافقت نکرد به همین خاطر مسوولان دستگاه ورزش با استفاده از یکی از بند‌های قانونی درخواست تنفس را مطرح کردند تا پروسه تصمیم گیری در این باره به هفته آینده موکول شود، حالا باید دید آیا در این مدت مدیران وزارت ورزش و جوانان می‌توانند اعضای کلیدی مجمع را متقاعد کنند که بررسی بیشتری برای انتخاب نفرات جدید صورت گیرد یا اینکه نفرات پیشنهاد شده از سوی سازمان خصوصی سازی بدون مشکل انتخاب خواهند شد.

نکته بحث برانگیز در این میان این است که قربان زاده هیچ اشاره‌ای به گزینه‌های مدنظر سازمان تحت مدیریتش برای ورود به ترکیب هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس نمی‌کند، اما کارشناسان و منتقدان اصرار دارند طرفین برای اطلاع کامل هواداران و افکارعمومی گزینه‌های مدنظر خود را برای عضویت در هیئت مدیره هر دو باشگاه معرفی کنند تا کارنامه مدیریتی و ورزشی آن‌ها از سوی رسانه‌ها بررسی شود تا این حقیقت فاش شود آیا آن‌ها قادر به اداره این دو مجموعه بزرگ و پرمخاطب هستند یا صرفا به واسطه علاقمندی رئیس سازمان خصوصی سازی به عنوان گزینه مطرح شده‌اند.

از طرفی، این نقد جدی به رئیس سازمان خصوصی سازی وارد است که آیا ساز و کار اطلاع رسانی در خصوص سرنوشت مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید از طریق مراجع رسمی صورت گیرد یا صفحه شخصی وی در یک پلتفرم خارجی، اصرار بیش از اندازه قربان زاده در این خصوص و رفتار‌های بعضا غیر حرفه‌ای وی در نحوه اطلاع رسانی شاید از نگاه برخی هواداران کم سن و سال دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس مطلوب باشد، اما با اصول حرفه‌ای و مدیریتی فاصله بسیار زیادی دارد و می‌تواند تبعات ناخوشایندی برای این دو باشگاه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->