نیت‌ها محترم، اما قفل فقط با کلید باز می‌شود مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان «شعبانی» در مشهد برگزار شد الگوی جوان، امام‌جواد (ع) میزبانی ویژه حرم مطهر رضوی از زائران در سالروز شهادت جوادالائمه(ع) نگاهی به جلوه‌های شخصیتی امام جواد علیه السلام جزئیات برگزاری کارگاه‌های مشاوره قرائت قرآن و تصحیح قرائت نماز در حرم امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت حضرت امام جوادالائمه (ع) اعلام شد پایان بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهیان کشور در مشهد | رشد ۳۰ درصدی خانواده جامعه سلامت در جشنواره قرآن و عترت ورود نزدیک به ۸۰ درصد زائران ایرانی به سرزمین وحی (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) عالمی از تبار عرفان | یادی از دکتر احمدعلی رجایی بخارایی، نایب التولیه اسبق آستان قدس رضوی توصیف حرم امام رضا(ع) در سفرنامه ۱۹۰ ساله «الکس بارنز» جلوه‌های علم و حلم در وجود عالم آل‌رسول (ص) نسخه اسلام برای ارتباط با محیط زیست فراخوان نخستین سوگواره بین المللی سفینه النجاه در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ چه گذشت؟ آیت‌الله علم‌الهدی: رئیس‌جمهور اگر ساده‌زیست باشد، مردم در رفاه هستند مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مشهد برگزار شد اعلام ویژه‌برنامه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد در حرم امام‌رضا(ع)   فرصت انابه همه چیز درباره روز دحوالارض | اعمال و توصیه‌های بزرگان
سرخط خبرها

بی‌توجهی به موضوع زیارت در لایحه برنامه هفتم توسعه

  • کد خبر: ۱۶۵۷۶۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
بی‌توجهی به موضوع زیارت در لایحه برنامه هفتم توسعه
سرپرست پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد از بی‌توجهی به موضوع زیارت در لایحه برنامه هفتم توسعه کشور انتقاد کرد.

دکتر حسین افخمی روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های متولی در حل مسائل حوزه زیارت تأکید کرد.

سرپرست پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: با توجه به جایگاه ویژه زیارت در استان خراسان رضوی، این موضوع باید مورد توجه ویژه مجلس شورای اسلامی باشد.

وی با اشاره به سابقه گذشته زیارت در برنامه‌های توسعه، تأکید کرد: در برنامه پنجم توسعه با عنایت به اهمیت راهبردی مقوله زیارت توجه ویژه‌ای در مواد برنامه توسعه به این موضوع شده بود؛ لذا به‌طور طبیعی باید شاهد گام‌های بعدی و جدی‌تر برنامه هفتم در این زمینه باشیم که متأسفانه کاملا مورد غفلت قرار گرفته است. انتظار می‌رود مجلس در فرایند بررسی حتما به این ابعاد مختلف موضوع زیارت توجه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آنچه در لایحه برنامه هفتم توسعه آمده، رشد اقتصادی ۸‌درصدی در طول برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شده و رشد سرمایه‌گذاری هم ۲۲.۶‌درصد در نظر گرفته شده است. همچنین رشد اشتغال حدود ۳.۹‌درصد سالانه در نظر گرفته شده، به این معنا که در برنامه هفتم توسعه آمده است سالانه یک میلیون شغل ایجاد شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->