نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

حمایت باشگاه استقلال از ساپینتو

  • کد خبر: ۱۶۴۳۵۳
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
حمایت باشگاه استقلال از ساپینتو
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای کوتاه از ادامه فعالیت ساپینتو حمایت کرده، اما مشخص نیست با حضور مدیران جدید این حمایت ادامه داشته باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  باشگاه استقلال با انتشار متنی مذاکره با دیگر مربیان برای حضور در استقلال فصل بعد را تکذیب کرد. این تکذیبه به خواست حجت کریمی که اکنون به عنوان سرپرست موقت در باشگاه استقلال فعالیت می‌کند، منتشر شده است.

در متن پیامی که آمده می‌خوانیم: «برخلاف برخی شایعات مطرح شده، این باشگاه هیچ گونه مذاکره مستقیم و یا غیر مستقیمی با هیچ مربی دیگری نداشته است. ضمن احترام کامل به مربیان کشورمان، همان طور که حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بود، این باشگاه گزینه‌ای غیر از ریکاردو ساپینتو برای سرمربی‌گری این تیم در فصل آینده ندارد و مذاکرات مثبت دوطرف در همین خصوص ادامه دارد.»

با انتشار بیانیه کوتاه باشگاه استقلال، اما این سوال مهم به وجود آمده که آیا اگر اعضای جدید هیات مدیره استقلال انتخاب شوند، بازهم حکم به تداوم حضور ساپینتو در این باشگاه خواهند داد؟

درحال حاضر کریمی به عنوان سرپرست موقت در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت است واین بیانیه کوتاه هم به خواست او در رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر شده است. اما اگر بعد از جام حذفی کریمی از سمتش در باشگاه استقلال برکنار شود و یا نهایتا یکی از اعضای هیات مدیره باشد، آیا اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل که قرار است از سوی وزارت ورزش و وزارت اقتصاد ودارایی انتخاب شوند، به تداوم حضور ساپینتو در استقلال رای مثبت خواهند داد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->