آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد یادی از مرحوم آیت ا... سید عبدا... فاطمی، خطیب مخلص تبریزی| آیینه دلان از تو صفا می‌گیرند تاریخچه لوله کشی آب در مسجد جامع گوهرشاد| باقیات الصالحات تاجر تبریزی در مشهد علمدار نهضت رضوی| بررسی زندگی و سیره احمدبن‌موسی(ع) حضور ۷۰۰۰ خادم فعال در بقاع متبرکه خراسان رضوی خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت برگزاری نمایشگاه نقاشی نورالهدی در نگارخانه صحن کوثر برپایی موکب توسط خدمه حرم حضرت رضا (ع) در حرم مطهر شاهچراغ رئیس مرکز مریم‌شناسی لبنان: شگفت‌زده شدم که امام رضا(ع) پیشتاز گفت‌وگوی علمی آن هم در هزار سال پیش هستند برای برگزاری هفت دوره دو سالانه کنگره جهانی حضرت رضا(ع) برنامه‌ریزی شده است رئیس جمهور: علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) شاخص تام و تمام عدالت است | سازمان‌های بین‌المللی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کارآیی ندارند + فیلم ویژه برنامه های آستان قدس رضوی در آستانه میلاد امام رضا(ع) اعلام شد+ فیلم شاخه گلی برای زائر آقا روز ولادت امام رضا(ع) تعطیل می‌شود؟ مظلومیت قرآن، از بزرگترین ابتلائات امت اسلامی بوده است از جمله اهداف ما، امتداد اجتماعی اندیشه‌های امام رضا (ع) است+ فیلم برای استقرار عدالت، نیازمند یک تفکر الگو و معیار هستیم گفتمان سازی و ترویج مکتب رضوی از دستاورد‌های کنگره جهانی امام رضا(ع) است+ فیلم
سرخط خبرها
آیت الله علم الهدی؛

حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفرستیزی بود

  • کد خبر: ۱۶۲۲۴
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفرستیزی بود
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد سیره فاطمی و نشانه اقتدا به شیوه زندگی زهرای مرضیه، حضرت فاطمه (س) است.
به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مراسم مقتل‌خوانی و در جمع اجتماع عظیم فاطمیون در حرم مطهر رضوی افزود: زندگی افراد بزرگ و دیندار، زندگی در ستیز و زندگی همراه با جنگ و نبرد با کفر می‌باشد، همچنانکه سردار سلیمانی با تاسی به سیره فاطمی علیه کفر و انحراف مبارزه کرد تا به شهادت رسید.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) قهرمان میدان کفر ستیزی و مبارزه با انحراف از اسلام بود و اگر مبارزات و مجاهدت‌های آن حضرت نبود، امروز از  قرآن،  دین و اسلام اثری باقی نمی‌ماند.
وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در مبارزه با انحراف از رهبری و مبارزه با کجروی از اسلام به شهادت رسید و جان خود و فرزند ۶ ماهه‌اش را فدا کرد.

امام جمعه مشهد افزود: به همین دلیل مجاهدات بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه (س) هم وزن تمام مجاهدات و مبارزات حضرت امیرالمومنان علی (ع) قرار گرفته است.
در این مراسم مقتل‌خوانی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اجتماع عظیم فاطمیون و عزاداران در رواق امام‌خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عزاداران فاطمی از صبح امروز در عرصه میدان شهدای مشهد گردهم آمده و در قالب اجتماع بزرگ برای عرض تسلیت سالروز شهادت زهرای مرضیه حضرت فاطمه زهرا (س) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->