تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی تمدید نمی‌شود | مهلت تا پایان خردادماه تشکیل کمیته برخورد با متخلفان آبگیری سدهای مشهد افزایش استفاده از ظرفیت دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد از ۲درصد به ۴درصد درباره مزرعه «محمدآباد» و کال «قره خان» مشهد| نگاهی به بیرون دروازه پایین خیابان مشهد منازل ساکنان شهرک صبا مشهد بعد از ۲۵ سال سند دار شد تدوین برنامه عملیاتی شهرسازی برای منطقه ثامن مشهد کوچ صنایع محور غرب مشهد با دریافت امتیاز جلسه آسیب‌شناسی سیلاب مشهد برگزار می‌شود شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از سنگ‌فرش یکی از کوچه های خیابان نمایشگاه مشهد + پاسخ ‌‏هدف‌گذاری ۴ میلیون مترمربع آسفالت معابر مشهدمقدس در سال ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در محدوده حرم مطهر رضوی + پاسخ «خط زیارت» تمام خطوط مترو مشهد را بهم متصل می‌کند اعمال‌قانون ۱۷۴۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) برگزاری دورهمی کودکانه «همه چشم‌ها خیره به رفح» با محوریت نقاشی در مشهد + فیلم افتتاح پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه چرم کشور در شهرک صنعتی چرمشهر مشهد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار امروز و فردا در مشهد ادامه دارد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، بولوار ملک‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) وقوع آتش‌سوزی در مجموعه پدیده شاندیز (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در سامانه سپند پلمب ۵ واحد صنفی غیرمجاز پاک‌سازی پوست، لیزرتراپی و تتو در مشهد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح مشهد چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

  • کد خبر: ۲۲۸۱۰۲
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح مشهد چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟
روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد گفت: با توجه به وسعت پروژه احداث پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح، زمان اعلامی از سوی پیمانکار منطقی است.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی از وضعیت بلاتکلیف پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح گلایه‌مند است. او در پیامی به صدای مردم می‌گوید: حدود هشت‌ماه پیش پایانه شهید مفتح را تعطیل کردند تا چند سکوی جدید احداث کنند که مردم موقع سوارشدن راحت باشند. این شهروند ساکن حاشیه شهر مشهد در ادامه می‌افزاید:، اما بعد این‌همه‌وقت و پیشرفت تقریبا صفردرصد، مسئولان این پروژه گفته‌اند تازه هشت ماه دیگر افتتاح می‌شود. این درحالی است که سال‌ها پیش ساخت پایانه اتوبوس‌رانی شهدا کمتر از چند ماه طول کشید نه دوسال!

او با طرح این پرسش که چرا پروژه مناطق پایین شهر این قدر طولانی می‌شود، بیان می‌کند: بخش غالب ساکنان این محله توان خرید خودرو را ندارند. از طرف دیگر نمی‌توانند از خودرو‌های اینترنتی استفاده کنند و تنها گزینه مردم برای آمد‌و‌شد‌ها همین اتوبوس است.

این شهروند می‌افزاید: برای رایگان شدن این خطوط حرف زدید و عمل نکردید و گران‌تر هم شد، برای نوسازی این ناوگان هم وعده داده شد، اما عملی نشد. حداقل همین پایانه را که قول دادید، زودتر به سرانجام برسانید.

عباس اتحادی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد درباره گلایه این شهروند به شهرآرا می‌گوید: عملیات احداث پروژه پایانه بزرگ اتوبوس‌رانی شهید مفتح از یکم آبان ۱۴۰۲ آغاز شد. این پروژه در زمینی در میدان کرامت بولوار شهید مفتح قرارگرفته است. او ادامه می‌دهد: پروژه پایانه مفتح به مساحت ۱۴‌هزار مترمربع است که براساس پیش‌بینی‌ها، اجرای آن به یک سال زمان نیاز است. اتحادی همچنین تأکید می‌کند: طبق برنامه‌ریزی شکل گرفته این پروژه تا اول آبان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و افتتاح می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با اشاره به اینکه این پروژه، خُرد نیست که یکی دوماهه به سرانجام برسد، یادآور می‌شود: توضیح این نکته ضروری است که پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح در حد اجرای یک سایبان نیست و شاید به چشم شهروند، یک سایبان معمولی و سکوی کم‌اهمیت جلوه کند، اما اجرای این پروژه به زیرسازی و عملیات عمرانی جدی نیاز دارد تا به بهره‌برداری برسد.

اتحادی با بیان اینکه در زمان اجرای عملیات عمرانی، ممکن است زحمتی برای شهروندان ایجاد شود، می‌گوید: بابت زحمت شهروندان برای اجرای پروژه عذرخواهیم، اما این نکته را مدنظر قرار دهید که با توجه به وسعت پروژه زمان اعلامی از سوی پیمانکار منطقی است و در این راستا پروژه طولانی نشده و عملیات اجرایی در حال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->