نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

پیش بینی مهم ساپینتو از سرنوشت لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۶۰۹۷۸
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
  • ۱
پیش بینی مهم ساپینتو از سرنوشت لیگ برتر
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به بازیکنان این تیم اعلام کرده طبق محاسبات او قهرمان لیگ برتر روز آخر مشخص خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازیکنان استقلال بعد از باخت به رقیب سنتی و دور شدن از صدر جدول لیگ برتر، در حالت روحی و روانی مطلوبی قرار ندارند، اما ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال بنا دارد این فضا را عوض کند.

سرمربی استقلال بعد از دربی جلسات متعددی را با بازیکنان تیمش برگزار کرد و در حین تمرینات نیز تلاش کرد با شاگردانش به طور کلامی ارتباط برقرار کند تا آن‌ها از نظر روحی و روانی دچار افت و یاس نشوند.

طی روز‌های گذشته ساپینتو صحبت‌های متعددی با بازیکنان داشته و حتی نکات فنی را نیز به آن‌ها گوشزد کرده است، اما مهم‌ترین موضوعی که سرمربی استقلال به آن اشاره کرده سرنوشت لیگ برتر است.

ریکاردو ساپینتو در یکی از مکالمات مهم خود رو به بازیکنان استقلال کرده و گفته: «فکر نکنید شانس ما پریده است. این طور نیست. محاسباتی کردم که نشان می‌دهد قهرمان لیگ قطعا هفته آخر مشخص می‌شود و هر احتمالی وجود دارد.»

ساپینتو حتی به شاگردانش این جمله مهم را هم گفته که به اندازه پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی در استقلال هم وجود دارد و نباید از رسیدن به جام قهرمانی مایوس و نا امید شد.

حالا باید دید صحبت‌های سرمربی استقلال که احتمال دارد به دلیل رفتار‌هایی که در دربی ۱۰۰ انجام داد، حتی با محرومیت مواجه شود، چه اثراتی روی بازیکنان خواهد گذاشت و آیا آن‌ها با قدرت به سمت قهرمانی در لیگ برتر حرکت خواهند کرد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سما
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
توهمی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->