سرخط خبرها

پایان کار پهلوانک‌ها در مسابقات کشتی جام رمضان

  • کد خبر: ۱۵۷۶۷۹
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
پایان کار پهلوانک‌ها در مسابقات کشتی جام رمضان
مسابقات کشتی پهلوانک‌ها و خردسالان خراسان رضوی در جام رمضان، به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات کشتی پهلوانک‌ها و خردسالان از ۱۶ آذرماه به مدت سه شب در خانه کشتی حمید توکل، آغاز گردید که امشب ۱۸ فروردین ماه، پهلوانک‌ها و کشتی‌گیران خردسال به رقابت‌های خود پایان می‌دهند.

این دور ازرقابت‌ها با حضور ۴۰۳ کشتی‌گیر، در قالب ۳۴ تیم در ۱۲ رده سنی در ۴۷۰ رقابت برگزار شد که بیش از ۱۰شهرستان از جمله خواف، قوچان، کاشمر و. نیز در این مسابقات شرکت کردند.

صندلی‌های خانه کشتی حمید توکل مملو از خانواده کشتی‌گیران است که برای تشویق فرزندان خود در این سالن حاضر شدند و علاقه‌مندان به کشتی تیز در این سالن حضور دارند.

برای جوایز این دور رقابت‌ها ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که به نفر اول ۳۰۰ هزار تومان، نفر دوم و سوم به ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۰هزار تومان تعلق می‌گیرد.

حسین قیاسی، معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد با حضور در اختتامیه این مسابقات در جمع خبرنگاران، کیفیت برگزاری مسابقات را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: خوشبختانه با استقبال و حضور مطلوب شهرستان‌های استان در مسابقات جام رمضان کشتی در رده خردسالان و پهلوانک‌ها مواجه شدیم که به طبع آن استعدادیابی مطلوبی نیز صورت می‌گیرد کما اینکه استعدادیابی به عهده شهرداری نیست و هیات‌های ورزشی عهده‌دار قهرمان‌پروری هستند. امید است از میان این شرکت کنندگان قهرمانانی را پرورش دهیم.

وی افزود: در سال جاری برای هیات کشتی استان شگفتانه‌ای داریم، مسابقات محلات را به مدت یک سال در رده‌های مختلف پایه به صورت لیگ برگزار خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->