ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد
سرخط خبرها

غیبت قطعی ساره جوانمردی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین

  • کد خبر: ۱۴۷۰۴۷
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
غیبت قطعی ساره جوانمردی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین
بانوی مشهدی جایگزین ملکه تپانچه شد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ پس از اما و اگرهای زیاد به‌دنبال غیبت ملکه تپانچه در چندین دوره از اردوهای ملی، سرانجام رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین اعلام کرد که ساره جوانمردی به دلیل مشکلات شخصی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین شرکت نمی‌کند، اما در مسابقات کسب سهمیه پاراالمپیک پاریس حضور خواهد داشت. نسرین شاهی، بانوی تیرانداز مشهدی، در هانگژو جایگزین جوانمردی خواهد بود. محمدشروین اسبقیان با اشاره به وضعیت تیم‌های جانبازان و معلولین برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: اردوهای آماده‌سازی بدون هیچ تعطیلی در حال برگزاری است و سعی کردیم امکانی را فراهم کنیم تا ورزشکاران با آرامش و بدون دغدغه در اردوها خود را برای حضور در این بازی‌ها آماده کنند.

او با اشاره به غیبت ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، تصریح کرد: او به دلایل شخصی امکان شرکت در بازی‌های پاراآسیایی را ندارد، اما در مسابقاتی که در آن سهمیه پاراالمپیک پاریس توزیع می‌شود، شرکت خواهد کرد. درحقیقت تمرکز اصلی او روی پاراالمپیک پاریس و افتخارآفرینی در این رویداد مهم است. اکنون نیز تمریناتش را به‌صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کند تا با آمادگی در مسابقات کسب سهمیه پاراالمپیک پاریس شرکت کند. ساره جوانمردی سه مدال طلا و یک برنز ادوار مختلف پاراالمپیک را در کارنامه دارد. جوانمردی که با لقب ملکه تپانچه در جهان و پاراالمپیک شناخته می‌شود، در دهه گذشته افتخارات زیادی کسب کرده که مهم‌ترینش دبل مدال طلا در پاراالمپیک ۲۰۱۶ریو است.

وی تنهاورزشکار ایران است که در آوردگاه بزرگ المپیک و پاراالمپیک موفق به کسب دو مدال طلا در یک دوره شده است. جوانمردی در پاراالمپیک توکیو نیز با شکستن رکورد تپانچه ۱۰متر مدال طلا کسب کرد. اعجوبه تیراندازی ایران و جهان در مسابقات کره‌جنوبی که مرداد امسال برگزار شد، پس از نسرین شاهی، پدیده تیراندازی ایران از مشهد، به مدال نقره رسید. شاهی در مسابقات امارات نیز حضور داشت و موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک پاریس شد. حالا در غیبت جوانمردی، شاهی در هانگژو حاضر می‌شود.

وعده عجیب سردار آزمون برای حمایت از تیم والیبال بانوان شهرش

باشگاه والیبال بانوان سریک برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر دست به اقدام جالبی زده است. سردار آزمون تصمیم دارد ۵۰میلیون تومان به بانوان تماشاچی برای تشویق تیمش بدهد. سریک نام اسب محبوب سردار آزمون، ملی‌پوش فوتبال ایران، است. آزمون پارسال با این نام، تیمی را در لیگ دسته‌یک والیبال زنان داشت که توانست به لیگ‌برتر برسد. این بازیکن پارسال حمایت‌های ویژه‌ای از تیمش داشت. گفته می‌شود بازیکنان این تیم جزو اندک‌بازیکنان حاضر در لیگ‌یک بودند که دستمزد می‌‌گرفتند و حتی برای هر پیروزی حساس، سردار به آن‌ها سکه و پاداش داده بود.

این حمایت‌ها در لیگ‌برتر هم ادامه داشته و پس از پیروزی‌های سریک در لیگ والیبال زنان نیز حمایت‌های ستاره تیم‌ملی فوتبال ایران ادامه‌دار بوده است. سردار آزمون حمایتش را از تیم تحت‌مالکیتش نشان داده و به اعضای این تیم بابت این بردها پاداش داده است؛ اتفاقی که بی‌شک در ادامه فصل و در صورت قهرمانی سریک به شکل ویژه‌تری شاهدش خواهیم بود. سریک کارش را در مرحله مقدماتی لیگ با رتبه دومی به پایان رساند. بنابراین آن‌ها پنجشنبه، ششم بهمن، در دور رفت نیمه‌نهایی در سالن المپیک گنبد به مصاف سایپا خواهند رفت.

در این راستا دیروز صفحه باشگاه سریک یک استوری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که خود سردار هم آن را بازنشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «قرعه‌کشی بزرگ 10جایزه پنج‌میلیون‌تومانی! سردار آزمون، مدیرعامل باشگاه سریک، در راستای تکریم هواداران تیم والیبال بانوان این باشگاه که همیشه حامی و مشوق تیم محبوبشان بوده‌اند، هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. برای بانوان عزیزی که روز پنجشنبه برای حمایت از تیم سریک در دیدار برابر سایپا به سالن المپیک گنبد تشریف خواهند آورد، به ١٠نفر، هرکدام ۵میلیون‌تومان از طریق قرعه‌کشی تعلق خواهد گرفت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->